گل‌گهر چگونه دو ملی‌پوش را از چنگ سرخابی‌ها درآورد؟

گل‌گهر چگونه دو ملی‌پوش را از چنگ سرخابی‌ها درآورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن جوان تیم ملی باوجود پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس راهی گل‌گهر شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سامان فلاح و سعید سحرخیزان دو بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان هستند که نظر مثبت امیر قلعه‌نویی برای اردوی کنونی تیم ملی را جلب کرده‌ و ملی‌پوش شده‌اند. فلاح البته در جام ملت‌ها هم همراه یوزها بود و سحرخیزان هم دومین باری است که به اردوی تیم ملی رفته است.

این دو بازیکن که ابتدای فصل جاری از پیکان و هوادار راهی گل‌گهر شدند، جزو بازیکنان پرمشتری نقل و انتقالات تابستانی بودند و حتی از سرخابی‌های پایتخت هم پیشنهاد داشتند و به همین دلیل مورد پرسش مجریان ویژه برنامه نوروزی قرار گرفتند که چه شد که انتقال آن‌ها به تیم‌های بزرگ لیگ برتر رخ نداده است.

فلاح در این رابطه مدعی شد که قبل از تصادف سنگینی که داشته از چهار تیم مدعی لیگ برتر یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشته که پس از این اتفاق سپاهان و پرسپولیس از جذب وی پا پس کشیده‌اند. مدافع تیم سیرجانی همچنین مدعی است با مشورت، گل‌گهر را انتخاب کرده و البته مبلغ رضایت‌نامه وی هم طوری بوده که یک تیم خصوصی شاید راحت‌تر می‌توانست این مبلغ را پرداخت کند.

سعید سحرخیزان هم در این برنامه مدعی شد که از دو تیم سرخابی پیشنهاد داشته که اول فصل این پیشنهاد فقط از پرسپولیس بوده و بعد از بازی دوستانه با استقلال در پیش فصل، آبی‌ها هم برای جذب این مهاجم اقدام کرده‌اند. سحرخیزان در ادامه می‌گوید دوست داشته جایی برود که بازی کند و به همین دلیل گل‌گهر را انتخاب کرده است.

نکته جالب صحبت‌های سحرخیزان اینجا بود که اظهار داشت هیچ انتخابی بین بین استقلال و پرسپولیس به عنوان طرفدار ندارد و هر جایی به نظرش بهترین تیم برای پیشرفت بود، دوست دارد آنجا بازی کند.

1997