واکنش جالب انریکه به احتمال رفتن امباپه به رئال مادرید

واکنش جالب انریکه به احتمال رفتن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و امباپه قصدی برای تمدید قرارداد با پی اس جی ندارد و به این ترتیب می خواهد به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شود.

به گزارش فوتبالی ، از رئال مادرید به عنوان تیمی که امباپه می خواهد به آنجا برود یاد می شود. لوییز انریکه سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن واکنش جالبی به احتمال رفتن کیلیان امباپه به رئال مادرید نشان داد و گفت:" امباپه به رئال مادرید؟ من نمی دانم. هیچکس نمی داند. فقط کیلیان می داند. زمانی که تمامی طرف های درگیر در این قضیه تصمیم نهایی خود را بگیرند و آن را به اشتراک بگذارند، در آن صورت است که ما هم خبردار می شویم."

در مدت اخیر، لوییز انریکه مشکلاتی با کیلیان امباپه داشته است و گاهی اوقات او را نیمکت نشین کرده است. البته پاری سن ژرمن بازی های حساسی پیش رو دارد و باید به مصاف بارسلونا برود. در این بازی ها کیلیان امباپه می تواند نقشی کلیدی برای پاری سن ژرمن داشته باشد و باید دید که عملکرد او مقابل بارسلونا به چه شکل خواهد بود. امباپه دوست دارد که قبل از ترک پی اس جی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

1471