بازیکنی که به جای رونالدو پیراهن شماره هفت پرتغال را پوشید

بازیکنی که به جای رونالدو پیراهن شماره هفت پرتغال را پوشید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه، تیم ملی پرتغال و تیم ملی سوئد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه پنج بر دو تیم ملی سوئد را شکست بدهد و یک بازی خوب را از خودش به نمایش در بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو غایب بود و حضور نداشت. همه رونالدو را به عنوان شماره هفت تیم ملی پرتغال را می شناسیم اما در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی سوئد یک بازیکن دیگر پیراهن شماره هفت تیم ملی پرتغال را بر تن کرده بود.

جفری بروما، بازیکنی بود که دیشب پیراهن شماره هفت تیم ملی پرتغال را بر تن کرد. این بازیکن توسط روبرتو مارتینز در ابتدای نیمه دوم به جای برونو فرناندز به میدان آمد و این در حالی بود که پیراهن شماره هفت تیم ملی پرتغال را پوشیده بود.

بروما در حال حاضر 29 سال سن دارد و بازیکنی نیست که بتوان او را یک بازیکن آینده دار و جانشین رونالدو در تیم ملی پرتغال معرفی کرد. او صرفا برای این بازی پیراهن شماره هفت پرتغال را پوشیده بود.

این برای اولین بار از سال 2007 میلادی است که بازیکنی به جز کریستیانو رونالدو پیراهن شماره هفت تیم ملی پرتغال را بر تن می کند.

1471