علامت سوال بزرگ؛ زوج طارمی در عشق‌آباد کیست؟

علامت سوال بزرگ؛ زوج طارمی در عشق‌آباد کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – با مصدومیت سردار آزمون جستجو برای یافتن جایگزین او آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته و در جریان پیروزی 5 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان سردار آزمون مصدوم شد و نتوانست نیمه اول مسابقه را به پایان برساند. او دومین گل تیم ملی را مقابل ترکمنستان زد و بعد از مصدومیتش تعویض شد.

حالا تیم ملی قرار است روز سه‌شنبه در بازی برگشت و این بار در شهر عشق‌آباد مقابل تیم ملی ترکمنستان قرار بگیرد. به همین منظور کاروان تیم ملی عصر روز یکشنبه به ترکمنستان خواهد رفت.

بعد از مصدومیت سردار آزمون مشخص شد که او حداقل 3 هفته از تمرینات و مسابقات دور خواهد بود و به این ترتیب او بازی برگشت با ترکمنستان را از دست داده است.

به همین دلیل الان یکی از مسائلی که برای بازی برگشت ذهن کادر فنی تیم ملی را به خودش مشغول کرده است انتخاب جایگزین او برای بازی در خط حمله در کنار مهدی طارمی است.

نکته عجیب این است که در لیست تیم ملی برای این بازی به جز طارمی و سردار نام 3 مهاجم دیگر به چشم می‌خورد: سعید سحرخیزان، جواد آقایی پور و محمدرضا آزادی!

در واقع تیم ملی برای بازی با ترکمنستان فقط همین 3 نفر به اضافه طارمی را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد. به نظر نمی‌رسد هیچ کدام از این 3 مهاجم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را داشته باشند.

اما شانس این که یکی از وینگرها یا حتی هافبک‌های باتجربه در خط حمله به جای سردار بازی کنند بیشتر است. اللهیار صیادمنش، سامان قدوس، محمد محبی و مهدی قایدی گزینه‌های منطقی‌تری به نظر می‌رسند. اما تصمیم نهایی با قلعه‌نویی است. شاید او تصمیم بگیرد با یک مهاجم نوک و دو وینگر بازی کند. در این صورت کسی به جای سردار بازی نخواهد کرد.

1359