گزارش فنی/ سردار آزمون و مهدی طارمی زیرنظر اسکوچیچ؛ زوج مخوف!

گزارش فنی/ سردار آزمون و مهدی طارمی زیرنظر اسکوچیچ؛ زوج مخوف!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی با امارات در مقدماتی جام جهانی، دهمین حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی است و مرد کروات برای رسیدن به برد شماره 10 وارد زمین ورزشگاه زعبیل در شهر دبی می‌شود. 

به گرازش فوتبالی، جالب است بدانید که در آستانه دهمین بازی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، طارمی و آزمون، این زوج درخشان تا به حال 10 بار به هم در تیم ملی پاس گل داده‌اند. 

البته طارمی در این زمینه رکورد ویژه‌تری هم دارد: همه پاس‌های گلی که طارمی در تیم ملی داده به آزمون بوده جز یکی که به جهانبخش برابر عراق داده شد. این زوج در 9 بازی آخر تیم ملی که تحت هدایت اسکوچیچ بوده، 9 گل زده و 6 پاس گل داده‌اند. 

* عراق: مهدی طارمی پاس گل اول تیم ملی را به جهانبخش داد و خودش، زننده گل دوم‌ ایران بود. سردار آزمون هم کسی بود که پاس گل دوم تیم ملی را به طارمی داد.

* سوریه:سردار آزمون به دلیل محرومیت، این بازی را از دست داده بود ولی طارمی در ترکیب حضور داشت و پاس تنها گل بازی را به جهانبخش داد.

* عراق: زننده تنها گل تیم ملی در آخرین بازی مرحله پیش‌مقدماتی به عراق کسی نبود جز سردار آزمون.

* کامبوج: اسکوچیچ به دلیل اهمیت بازی با عراق به آزمون بازی نداد. طارمی در ترکیب حضور داشت و تنها یک گل زد.

* بحرین: زوج طارمی و آزمون، همه‌کاره برد 3 صفر تیم ملی برابر بحرین بود. آزمون در این بازی، 2 گل زد که هر 2 گل روی پاس طارمی به ثمر رسید. دیگر گل تیم ملی را طارمی زد.

* هنگ‌کنگ: تنها بازی‌ای که اسکوچیچ روی نیمکت حضور داشت و زوج طارمی و آزمون درون زمین ولی کاری نکردند. تیم ملی بازی را 3 یک برد و آزمون و طارمی با وجود 69 دقیقه حضور در زمین، نه گل زدند و نه پاس گل دادند.

* سوریه: تیم ملی این بازی دوستانه را 3 یک برد که آزمون، زننده گل دوم‌ ایران بود. طارمی نه گل زد و نه پاس گل داد.

* بوسنی: تیم ملی این بازی را درحالی 2 صفر برد که هیچ خبری از آزمون و طارمی در ترکیبش نبود. این دو نفر به دلیل عدم اجازه باشگاه‌شان در این بازی حاضر نشدند.

* ازبکستان: اولین حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی که با برد 2 یک تیم ملی همراه شد. آزمون، گل اول تیم ملی را زد و گل دوم را طارمی از روی نقطه پنالتی زد. خطای این پنالتی هم روی خود طارمی رقم خورده بود.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی