هشدار سردار آزمون درباره آینده تیم ملی فوتبال ایران

هشدار سردار آزمون درباره آینده تیم ملی فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال ایران، درباره آینده تیم ملی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر بارها از کارشناسان مختلف شنیده‌ایم که بازیکنان حال حاضر تیم ملی، نسلی طلایی هستند. نتایج هم تا حدود زیادی این ادعا را تایید می‌کند چرا که تیم ملی برای نخستین بار با این نسل سه جام‌جهانی متوالی را تجربه کرد و در آسیا، مدتی طولانی را بر بام رنکینگ ایستاد.

با این حال سردار آزمون که از چهره‌های سرشناس تیم ملی در سال‌های گذشته بوده و چند هفته قبل عنوان سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی را تصاحب کرد، درباره آینده تیم ملی ابراز نگرانی کرد و هشدار داد. آزمون به تیم‌های پایه اشاره و آن را با دوران حضور خودش در فوتبال پایه مقایسه کرد.

این مهاجم ملی‌پوش نگرانی خود را اینطور در فوتبال برتر شرح داد: " همیشه گفتم که واقعا پیشرفت نکردیم. باید رو راست باشیم. منتظر روزی هستیم که برنامه ریزی کنند. برای موفقیت باید از قبل برنامه‌ریزی داشته باشیم. مثل ژاپن. واقعا برنامه نداریم و به همین خاطر شاید قهرمان نشویم. در تیم امید الان هیچکس را نمی‌شناسم جز یاسین سلمانی. الان بازیکن کم شده است. خیلی استعداد داخل ایران است شاید برخی از من و طارمی استعدادشان بیشتر باشد. آینده خوبی برای فوتبال ایران و تیم ملی نمی‌بینم. خدایی ناکرده از مرحله گروهی در جام ملت‌ها صعود نکنیم دیگر چه می‌شود؟! "

نگرانی کاملا مشهودی که البته آزمون نخستین شخصی نیست که از آن می‌گوید. اهالی فوتبال معتقدند آینده سختی در انتظار تیم ملی و به طور کلی‌تر فوتبال ایران خواهد بود. شاید حتی تصور صعود نکردن تیم ملی از مرحله گروهی جام‌ملت‌ها آن هم با فرمت 24 تیمی فعلی سخت باشد اما نمی‌شود به راحتی هم از این هشدارها گذشت.

2509