پاس گل شماره 18؛ بازوبند برای طارمی خوش‌یمن بود (ویدیو)

پاس گل شماره 18؛ بازوبند برای طارمی خوش‌یمن بود (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی ایران در روزی که مهدی طارمی کاپیتانش بود یک پیروزی شیرین و پرگل را به دست آورد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران دقایقی پیش در سومین بازی از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2026 و مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2027 موفق شد با نتیجه 5 بر صفر تیم ملی ترکمنستان را شکست بدهد. 

با این نتیجه ایران با 7 امتیاز و تفاضل گل 9+ در صدر جدول باقی ماند. ازبکستان هم که ظهر امروز با دو گل هنگ کنگ را شکست داده بود با 7 امتیاز و تفاضل گل 4+ در رده گروه باقی ماند. 

گل‌های ایران را در این مسابقه محمد حسین کنعانی‌زادگان (دو بار)، سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن زدند. در این مسابقه مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو به عنوان کاپیتان، جلوتر از بقیه بازیکنان وارد زمین شد. 

طارمی اگرچه نتوانست در این مسابقه گلی بزند اما بازی خوبی ارائه داد و روی گلی که محبی زد نقش اساسی داشت. او با عبور از یار مستقیم خودش در میانه زمین با یک پاس عمقی خوب در زاویه مخالف محبی را در موقعیت گل قرار داد. محبی هم توانست گل چهارم تیم ملی را بزند. 

تاثیرگذاری طارمی روی گل چهارم تیم ملی به ترکمنستان

این هجدهمین پاس گل مهدی در مسابقات ملی بود. به این ترتیب می‌شود گفت بازوبند کاپیتانی برای این بازیکن، خوش‌یمن بوده است و تیم ملی با کاپیتانی او نه تنها توانست یک پیروزی پرگل را در اولین مسابقه‌اش در سال 1403 به دست آورد بلکه خود طارمی هم توانست یک پاس گل دیگر هم به کارنامه درخشانش در تیم ملی اضافه کند. 

طارمی البته بدشانس بود که نتوانست چهل و ششمین گل ملی‌اش را امشب ثبت کند و ضربه ایستگاهی زیبای او، بعد از برخورد به تیر دروازه ترکمنستان، راهی اوت شد.

 

1359