مدت محرومیت ژاوی مشخص شد

مدت محرومیت ژاوی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا با حکم کمیته انضباطی،  دو جلسه محروم شد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی یکشنبه گذشته در بازی بارسلونا و اتلتیکو از زمین خارج شد و دو جلسه محروم شد. بدین ترتیب ژاوی در بازی بعدی بارسلونا مقابل لاس پالماس در مونجوییک و در بازی بعد از آن مقابل کادیز در میراندیا حضور نخواهد داشت. اگر ژاوی سه جلسه محروم می شد، از حضور در ال کلاسیکو در برنابئو نیز محروم می شد اما حالا خیالش راحت است چون مشکلی برای این بازی ندارد.

کمیته انضباطی درخواست بارسلونا برای محروم نشدن این بازیکن را رد کرد. ژاوی در مقابل اتلتیکو در ابتدا توسط داور کارت زرد گرفت و بعد از ان کارت قرمز مستقیم را دریافت کرد. کارت زرد اول او به علت اعتراض به خاطای ویتسل روی لواندوفسکی بود و کارت قرمز مستقیم نیز به علت اعتراضات مداوم به داور چهارم. ژاوی همچنین به مجموعا 1300 یورو پرداخت جریمه محکوم شده است. 

در هر صورت ژاوی حالا می تواند تمرکزش را روی حضور در ال کلاسیکوی دوم اردیبهشت بگذارد. البته او قبل از آن در دو بازی مقابل پی اس جی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روی نیمکت تیم کاتالان خواهد نشست اما در لالیگا نمی تواند تیمش را همراهی کند. او در دو سال و نیم حضور در لالیگا بارها توسط داوران کارت گرفته است و به گفته خودش نمی تواند هیجانش را روی نیمکت کنترل کند.

4125