راه طولانی غول نروژی برای بهترین شدن

راه طولانی غول نروژی برای بهترین شدن

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند برای رسیدن به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو "راه زیادی" در پیش رو دارد.

به گزارش فوتبالی، این نروژی پرکار با 52 گل در اولین فصل خود در ورزشگاه اتحاد، شروعی فوق العاده در این مسیر داشته است. این تلاش‌ها که پس از یک دوره چشم نواز مشابه در بروسیا دورتموند انجام شد، به سیتی کمک کرد تا یک قهرمانی تاریخی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس کسب کند.

ارلینگ هالند در این فصل به دلیل مصدومیت کمی عقب مانده، اما هنوز فرصت دارد. او به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها برای کسب توپ طلای سال گذشته بود اما این افتخار باز هم به لیونل مسی بزرگ رسید، با این حال انتظار می رود در آینده ای نزدیک کسب چنین جوایزی برای بچه غول قابل پیش بینی باشد.

جرارد پیکه که به ترتیب در بارسلونا و منچستریونایتد در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی کرد، از تلاش هالند برای پیوستن به جمع بهترین ها اینطور گفت: "من فکر می کنم او پتانسیل زیادی دارد، اما برای رسیدن به سطح مسی و کریستیانو، راه درازی در پیش است. او باید عناوین زیادی کسب کرده و افتخارآفرینی را به مدت 15، 17 یا حتی 20 سال انجام دهد و این کار هم آسان نیست. هالند بسیار جوان است و عملکرد امیدوارکننده و پتانسیل های زیادی دارد، اما هنوز فکر می کنم او از این دو نفر فاصله زیادی دارد."

منچسترسیتی همچنان در تلاش برای دفاع از سه‌گانه ایست که در سال 2023 به دست آورد و هالند در برنامه های پپ گواردیولا در حال پیشروی است. نگرانی های باقی مانده از مصدومیت اخیر او همچنان پابرجاست و این بازیکن با استعداد 23 ساله باید به دقت مدیریت شود.

1369