خبر ویژه تاج؛ استفاده از VAR در بازیهای مهم لیگ برتر

خبر ویژه تاج؛ استفاده از VAR در بازیهای مهم لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال در بخشی از مصاحبه امروزش، خبری را بیان کرد که می‌تواند واکنش‌های مختلفی را در بین تیمهای لیگ برتری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تاج دقایقی پیش اعلام کرد که قرار است تا 20 روز آینده، 5 دستگاه VAR وارد ایران شود و با مجوزی که از فیفا گرفته شده، قرار است برخی بازیهای مهم فصل لیگ برتر، با کمک داور ویدیویی برگزار شود.

تاج در حالی به برگزاری برخی بازیهای لیگ برتر با VAR اشاره کرده که پیش از این، دو دربی رفت و برگشت با استفاده از این تکنولوژی انجام شده بود و دبیرکل فدراسیون فوتبال هم قبل از دربی برگشت به خبرنگاران گفته بود که قرار است فینال جام حذفی هم با VAR برگزار شود.

با توجه به اشتباهات داوری و اعتراض‌های تیمهای لیگ برتری به تاثیرگذاری این اشتباهات روی نتایج بازیها، قطعا تیمها از اینکه بازیهای بیشتری با VAR برگزار شود استقبال خواهند کرد منتها این ماجرا یک روی دیگر هم دارد.

طبیعتا همه تیمها انتظار دارند که در بازیهایشان شاهد سیستم کمک داور ویدیویی باشند و اگر قرار باشد این تکنولوژی، فقط برای برخی بازیها باشد، اعتراض باشگاههایی که در بازیهایشان از VAR استفاده نمی‌شود، اتفاقی عادی و طبیعی خواهد بود.

1984