تاکید قلعه‌نویی روی حفظ دستیارانش؛ هیچ کس از کادر من جدا نمی‌شود

تاکید قلعه‌نویی روی حفظ دستیارانش؛ هیچ کس از کادر من جدا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ظاهرا ماجرای تقویت کادر فنی تیم ملی که امیر قلعه نویی با هیجان زیادی درباره آن حرف زده بود از آن هیجان و تب و تاب اولیه افتاده است!

به گزارش فوتبالی، پس از پایان بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که با حذف ایران در مرحله نیمه نهایی توسط تیم ملی قطر اتفاق افتاد امیر قلعه‌نویی به برنامه فوتبال برتر رفت تا درباره عملکرد این تیم توضیحاتی بدهد.

در نظرسنجی برنامه فوتبال برتر که مربوط به تیم ملی بود گزینه لزوم تقویت کادر فنی بیشترین رای را آورد. قلعه‌نویی هم از این مساله استقبال کرد و حتی در همان برنامه از افشین قطبی دعوت کرد تا به تیم ملی اضافه شود. البته مشخص نشد قلعه‌نویی چه نوع کمکی از قطبی می‌خواسته و چه پستی را برای او نظر گرفته بوده است. 

کمی بعد قطبی محترمانه درخواست قلعه‌نویی را رد کرد. بعد از آن بود که به نظر می‌رسید مساله تقویت کادر فنی تیم ملی تقریبا به فراموشی سپرده است و دیگر هیچ جابجایی روی نیمکت تیم ملی و در جمع دستیاران سرمربی تیم ملی رخ نخواهد داد.

حالا قلعه‌نویی در این باره توضیح داده است. او درباره ماجرای قطبی و احتمال تغییر در کادر فنی گفته است: «ما گفتیم که هر کسی می‌تواند به تیم ملی خدمت کند. آقایان جلالی، فریبا و محصص به ما کمک می‌کنند مگر آنها نیمکت هستند؟ آقای افشین قطبی تجارب بالایی دارد و باید به فوتبال این کشور کمک کند. حیف است ایشان در فوتبال ایران نباشد. اما باید مسائل دیگری را حل کنیم. الان قرارداد مربیان تمام شده. دریافتی‌شان زیر ۵۰ درصد است. اول باید درباره این‌ها صحبت شود. حالا شاید در بحث تقویت برنامه‌ای داشته باشیم. اما قرار نیست از این نفرات کسی جدا شود. این افراد تجربه کسب کرده‌اند. ما باید درباره همکاران خود با احترام صحبت کنیم.» 

1359