افشین قطبی در گفت و گو با فوتبالی؛ شرایط فراهم شود دعوت قلعه‌نویی را قبول می‌کنم

افشین قطبی در گفت و گو با فوتبالی؛ شرایط فراهم شود دعوت قلعه‌نویی را قبول می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- افشین قطبی به دعوت امیر قلعه‌نویی از او برای حضور در کادر فنی تیم ملی، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، چند شب پیش بود که سرمربی تیم ملی در برنامه فوتبال برتر از افشین قطبی برای اضافه شدن به جمع همکارانش دعوت کرد. البته که هنوز مشخص نیست سرمربی تیم ملی قصد دارد از قطبی در چه سمتی استفاده کند و قرار است او به عنوان مربی در تیم ملی مشغول به کار شود یا اینکه از امیر حکم مشاوره بگیرد.

قطبی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس و همچنین تیم ملی را دارد، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره احتمال حضورش در کادر فنی تیم ملی، چنین پاسخی داد:" سرمربی تیم ملی به صورت خالصانه و به منظور رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده از من دعوت به همکاری کرده‌اند و در صورتی که شرایط برای همکاری مهیا شود دعوت ایشان را قبول می‌کنم. مهم رسیدن تیم ملی به هدفش است."

از افشین قطبی درباره صحبتهای قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر پرسیدیم و اینکه او روی بدشانسی تیمش در جام ملتها، تاکید ویژه‌ای داشت. سرمربی تیم ملی در جام ملتهای 2011، در واکنش به این موضوع می‌گوید:" به هرحال شانس یک فاکتور مهم در بُرد و باخت در رقابتهای ورزشی است. فوتبال هم از این امر مستثنی نیست. یقینا شانس برای همه تیمها وجود دارد ولی به طور مساوی بین آنها تقسیم نمی‌شود."

سوال آخر خبرنگار فوتبالی از قطبی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس بود. تحلیل او درباره این اتفاق را بخوانید:" پرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ برتر است. بهتر بود شرایط برای  ادامه همکاری با آقای گل‌محمدی مهیا می‌شد اما بعضی تغییرات در برخی مواقع اجتناب‌ناپذیر است. مهم سربلندی پرسپولیس است. امیدوارم که آقای اوسمار بتواند خواست مدیریت و هواداران را برآورده کند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است."

گفت و گو از مریم صمدی

6768