واکنش افشین قطبی به صحبت های قلعه نوعی!

واکنش افشین قطبی به صحبت های قلعه نوعی!

پایگاه خبری فوتبالی - افشین قطبی به پیشنهاد غیر رسمی امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در تماس تصویری با شب‌های فوتبالی در واکنش به پیشنهاد امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی اظهار کرد: آقای قلعه نویی خیلی به من لطف کردند که من را برای کمک به تیم ملی دعوت کرد. قلعه‌نویی یکی از موفق‌ترین مربیان ایران است و باید خیلی ایشان را تشویق کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: ایران همیشه در قلب و وجدان من بوده و به نظرم وظیفه همه ما این است که کشورمان را سربلند کنیم.

قطبی افزود: من همیشه در خدمت ایران بودم و هستم و اگر قلعه‌نویی کمک می‌خواهد در هر کجای دنیا که باشم مجانی به ایشان کمک می‌کنم.

سرمربی سابق تیم ملی درخصوص پیشنهاد حضور در تیم ملی گفت: به‌صورت رسمی هیچوقت پیشنهادی به من نشد و فقط این موضوع رسانه‌ای شد بنابراین خیلی مهم بود که از ایشان تشکر کنم و اعلام کنم که با تیمی قرارداد دارم و می‌خواهم باشگاه جدیدی را از پایین به بالا بسازم.

قطبی بیان کرد: من علاقه‌مند هستم که همیشه به تیم ملی ایران کمک کنم اما خیلی دوست ندارم قبل از اینکه پیشنهادی رسمی نشده درباره آن صحبت کنم و رسانه‌ای شود. کاش قلعه‌نویی با من تماس می‌گرفت و به‌صورت مستقیم با هم صحبت می‌کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی درخصوص پیشنهاد برای سرمربیگری امیدها تصریح کرد: من واقعا خیلی چیزها را از تلویزیون رادیو و اینستاگرام می‌شنوم و هیچکسی مستقیم با من صحبت نکرده شاید با آوردن اسم من می‌خواهند خیلی چیزها را پوشش دهند اما بهتر این است که مستقیم با من صحبت کنند.  

۹۹۸۹