استقبال مدیر بارسلونا از ماندن ژاوی

استقبال مدیر بارسلونا از ماندن ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا می گوید درهای این باشگاه همیشه به روی ژاوی هرناندز باز است و این سرمربی در صورت تغییر نظر خود، می تواند به کارش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست پنج بر سه مقابل ویارئال در ماه ژانویه و همچنین حذف از رقابت های کوپا دل ری و افزایش فاصله با رئال مادرید صدرنشین، ژاوی هرناندز مصر بود تا یک شوک به تیمش وارد کند و تصمیم گرفت تا از طریق استعفایش در پایان فصل، این شوک را به تیمش تزریق کند. حالا از زمان اعلام استعفای ژاوی، کاتالان ها در 8 بازی اخیر، 6 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده اند و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز از سد ناپولی گذشتند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و حالا باید به مصاف پاریسن ژرمن بروند. 

دکو راجع به وضعیت کنونی ژاوی هرناندز گفت: "از همان ابتدا گفتیم که او قراردادش را برای 2 فصل دیگر نیز تمدید کرده است. حالا هیچ بحثی نداریم و ژاوی قبلاً راجع به شرایطش حرف زده است. اگر چیزی تغییر کند، درباره اش حرف  خواهیم زد، اما الان زمان مناسبی نیست. من خودم از رفتن ژاوی ناراحت خواهم شد، اما درهای باشگاه همیشه به روی او باز است و ژاوی همیشه حمایت مرا دارد."

4416