واکنش جالب مهاجم منچستریونایتد به منتقل شدنش به پست دفاع چپ

واکنش جالب مهاجم منچستریونایتد به منتقل شدنش به پست دفاع چپ

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی که اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد از  آنتونی مهاجم تیمش خواست که به پست دفاع چپ برود، این بازیکن کاملا دلخور به نظر می رسید و توسط هم تیمی هایش آرام شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچستریونایتد پیروزی بسیار شیرینی را مقابل لیورپول در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس کسب کرد. در حقیقت گل آماد دیالو در دقیقه 120 باعث شد تا شیاطین سرخ، پیروزی ارزشمندی را به دست بیاورند. 

خیلی ها تصور می کردند که یورگن کلوپ می خواهد با کسب سه جام دیگر (لیگ اروپا، جام حذفی و لیگ انگلیس) با خاطره خوشی از لیورپول برود اما یونایتد توانست سرخ ها را مغلوب کند و یک جام را از مربی آلمانی بگیرد. 

اسکات مک تامینی با گلی زودهنگام، تیمش را پیش انداخت. لیورپول البته با گلهای مک آلیستر و محمد صلاح به بازی برگشت. سرخ ها نتوانستند برتری خود را در نیمه دوم حفظ کنند و آنتونی که از روی نیمکت وارد زمین شده بودف گل تساوی را به ثبت رساند.

بازی به وقت اضافه کشیده شد و لیورپول گل سوم را زد. تن هاگ برای این که تیمش را از شکست نجات بدهد، چند تغییر هجومی داشت. با توجه به تعویض ون بیساکا و واران، در نهایت لیندلوف نیز از زمین خارج شد.  بدین ترتیب  فرناندز زوج مگوایر در خط دفاعی شد و دالو به پست دفاع راست رفت. بدین ترتیب رشفورد، دیالو و گارناچو در خط حمله قرار گرفتند.  نکته جالب این بود که تن هاگ از آنتونی خواست که در پست دفاع چپ قرار بگیرد.

تصاویر منتشر شده از جریان بازی نشان می دهد که ملی پوش برزیلی از تصمیم مربی تیمش راضی نیست.  بعد از آن که آنتونی در گفتگو با هم تیمی هایش از تغییر پستش ابراز گلایه کرد، رشفورد به سمتش رفت و از او خواست که در پست جدیدش حضور پیدا کند. رشفورد گل سوم را برای یونایتد زد و آماد گل پیروزی را به ثبت رساند و یونایتد توانست لیورپول را حذف کند.

4125