داور در گزارش خود در مورد اخراج ژاوی چه نوشت؟

داور در گزارش خود در مورد اخراج ژاوی چه نوشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه ماریا سانچز مارتینز داور بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا، ژاوی هرناندز را قبل از اتمام نیمه اول اخراج کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی به علت اعتراض های پرشمار خود باعث خشم تیم داوری شد و با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. ژاوی مدعی بود که اکسل ویتسل روی لواندوفسکی خطا کرده و با خشم واکنش نشان داد و بدین ترتیب داور در دقیقه 41، اولین کارت زرد  را به او نشان داد. ژاوی بعد از آن به اعتراض کردن ادامه داد و داور اصلی نیز با مشورت با داور چهارم تصمیم گرفت که به ژاوی، کارت قرمز مستقیم نشان بدهد. 

در تاریخ بارسلونا هیچ مربی دیگری به اندازه ژاوی کارت نگرفته است. حتی مربی پرهیجانی نظیر پپ گواردیولا نیز در چهار فصل حضورش در بارسلونا  این قدر کارت نگرفته بود (سه کارت قرمز و چهار کارت زرد). ژاوی با احتساب دریافت کارت زرد و قرمز مقابل اتلتیکو به آمار عجیب 17 کارت روی نیمکت تیم کاتالان رسید: پانزده کارت زرد و دو کارت قرمز. 

هر دو اخراج ژاوی در این فصل بوده اند. او دفعه قبلی در بازی با ختافه با کارت قرمز داور مواجه شده بود چرا که سوتو گرادو داور بازی عصبانی کرده بود.  ژاوی در دوران بازی خود هم کلا دو بار اخراج شده بود و حالا در دو سال و نیم مربیگری، به اندازه 505 بازی دوران بازی کردنش کارت قرمز گرفته است. او در دوران بازی خود 44 کارت زرد دریافت کرده بود.

سانچز مارتینز در گزارش خود در مورد دلیل اخراج ژاوی نوشته بود:" در دقیقه 41 ، ژآوی هرناندز سرمربی بارسلونا به این دلیل کارت زرد گرفت: اعتراض به یکی از تصمیم هایم. او همچنین به خاطر اعتراض های بعدی به تصمیم هایم و فریاد با صدای بلند و حرکات اعتراضی با وجود هشدار داور چهارم، کارت قرمز دریافت کرد."

4125