واکنش چشمی به جوانگرایی تیم ملی: من که سنی ندارم!

واکنش چشمی به جوانگرایی تیم ملی: من که سنی ندارم!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک استقلال درباره دعوت نشدن به تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی بکی از خط خورده‌های شاخص تیم ملی پس از جام ملت‌های آسیاست. بازیکنی که در لیست جدید تیم ملی نامش دیده نمی‌شود تا این مهمترین سوال پرسیده‌شده از او بعد از بازی استقلال و هوادار باشد و چشمی به آن واکنش محترمانه‌ای داشت.

چشمی در ابتدا می‌گوید که به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارد: «نظر کادر فنی بوده و حتماً بعد جام ملت‌ها بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که نباشیم. برای تک تک بازیکنان و کادرفنی تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و انشاالله بهترین نتیجه را بگیرند. همیشه به تصمیمات کادرفنی چه در باشگاه و چه تیم ملی احترام گذاشته‌ام و انشاالله با قدرت ادامه دهند.»

چشمی واکنش جالبی به عدم دعوتش بابت جوانگرایی تیم ملی دارد: «من که سنی ندارم! (با خنده) من الان سی ساله هستم و اگر سنم بالاست که هیچ!»

هافبک استقلال می‌گوید انگیزه‌اش را بابت عدم دعوت به تیم ملی از دست نداده است: «بوده دوره دو ساله‌ای که مربیان تیم ملی روی من نظری نداشتند و من تلاش خودم را کردم و اتفاق مثبتی را دخیل بودم و اتفاق ویژه‌ای در جام جهانی مقابل ولز اتفاق افتاد. البته بازی بد هم داشته‌ام و نمی‌گویم همیشه خوب بوده‌ام. این اعتقادشان بوده و من کاملا احترام می‌گذارم و انشاالله بهترین اتفاقات برای تیم ملی بیفتد.»

1997