تصمیم مهاجم انگلیسی که هواداران چلسی را عصبانی کرد

تصمیم مهاجم انگلیسی که هواداران چلسی را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران چلسی معتقد هستند که رحیم استرلینگ باید اجازه می داده تا کول پالمر در نیمه اول بازی این تیم مقابل لسترسیتی در جام حذفی انگلیس، ضربه پنالتی را بزند. 

به گزارش فوتبالی، تیم مائوریسیو پوچتینو در دقیقه 26 در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می خواست دومین گل را وارد دروازه لستر کند  چرا که عبدل فاتاووو بازیکن غنایی با خطا روی استرلینگ مرتکب پنالتی شده بود.

استرلینگ که در شروع بازی چلسی و لستر نمایش خوبی نداشت، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که هواداران چلسی چندان از این تصمیم خوشحال نشدند چرا که کول پالمر، روند پنالتی زنی خوبی را داشته است. ملی پوش انگلیسی فرصت گلزنی  را از دست داد چرا که یاکوب استولارچیک توانست مسیر ضربه او را به درستی حدس بزند. 

هواداران چلسی از تصمیم استرلینگ در این باره که پنالتی را بزند، به شدت دلخور شدند. یک هوادار در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" استرلینگ فرصت را از دست داد. باید اجازه می داد که پالمر پنالتی بزند. چقدر بد ضربه زد." دیگری نوشته است:" این که استرلینگ در حضور پالمر درون زمین پنالتی بزند، تصمیم وحشتناکی بود." و دیگری نوشت:" چطور استرلینگ جرئت کرد در حضور پالمر پنالتی بزند؟ فرصت بزرگی را از دست داد و به تیم خودش ضربه زد. باید همین الان تعویض شود." 

4125