مصدومیت ستاره برزیلی منچستر یونایتد، پیش از جدال حساس با لیورپول

مصدومیت ستاره برزیلی منچستر یونایتد، پیش از جدال حساس با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی برزیل، فاش کرد که کاسمیرو، هافبک تدافعی منچستر یونایتد، ممکن است حضور در بازی مقابل لیورپول در یک چهارم نهایی جام حذفی را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک برزیلی که در سال 2022 و با انتقالی به ارزش 60 میلیون پوند از رئال مادرید به منچستر یونایتد پیوسته بود، در بازی هفته گذشته مقابل اورتون، 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت اما با توجه به اینکه تیم ملی برزیل خاطر نشان کرده است که او برای بازی‌های ملی این کشور مقابل انگلیس و اسپانیا انتخاب نشده است، به نظر می‌رسد که قادر به شرکت در بازی مقابل لیورپول نخواهد بود.

علت و ریشه اصلی این مصدومیت هنوز مشخص نیست اما بر طبق ادعای رودریگو لاسمار، دکتر تیم ملی برزیل، کاسمیرو برای انتخاب شدن در دسترس نبوده و پپه، هافبک تیم پورتو جانشین او شده است.

سرمربی تیم ملی برزیل، در کنفرانس خبری خود درباره علت جایگزینی کاسمیرو با پپه گفت:" او برای جایگزینی کاسمیرو به تیم ملی فراخوانده شده، بازیکنی که به دلیل مصدومیت از شرایط بازی به دور است و قادر به شرکت در بازی‌های دوستانه مقابل انگلیس و اسپانیا نخواهد بود."

این مصدومیت، با وجود وعده اریک تن هاگ برای بازگشت چندین بازیکن تیمش از مصدومیت، قطعا به قدرت شیاطین سرخ برای رویارویی با رقیب سنتی خود در جام حذفی، ضربه خواهد زد.

2102