توضیح هاشمی‌نسب درباره نیمکت‌نشینی محمدی؛ تصمیم گیرنده نکونام است!

توضیح هاشمی‌نسب درباره نیمکت‌نشینی محمدی؛ تصمیم گیرنده نکونام است!

پایگاه خبری فوتبالی – مهرداد محمدی در بازی با پرسپولیس هم روی نیمکت استقلال نشست و فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی در دربی 103 مقابل پرسپولیس به تساوی دست پیدا کرد که بخش قابل توجهی از هواداران این تیم از نحوه بازی استقلال در این مسابقه ناراضی بودند. آنها معتقد بودند استقلال در مقابل پرسپولیس بیش از اندازه به لاک دفاعی فرو رفته است و به همین دلیل اصلا در فاز هجومی عملکرد مثبتی نداشت.

برخی از هواداران استقلال به طور مشخص از این گلایه می‌کردند که چرا جواد نکونام در بازی با پرسپولیس از مهرداد محمدی استفاده نکرد. آنها معتقد بودند محمدی با تکنیک و سرعت خوبی که دارد می‌توانست از خط دفاعی پرسپولیس که نفرات اصلی‌اش هم غایب بودند عبور کند.

نکونام در نیمه دوم 4 تعویض انجام داد اما مهرداد را به زمین نفرستاد! این دومین بازی پیاپی در لیگ بود که محمدی کاملا نمکت‌نشین می‌شد. او در بازی با استقلال خوزستان در هفته ماقبل دربی هم 90 دقیقه روی نیمکت نشست و در بازی جام حذفی مقابل مس رفسنجان هم از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت.

محمدی که در ابتدای فصل هم کارش را به عنوان بازیکن جانشین شروع کرده بود توانست با ارائه بازی‌های خوب خودش را به ترکیب اصلی برساند. اما اوضاع برای او از اواخر نیم‌فصل اول عوض شد. او در دو بازی قبلی روی نیمکت نشسته و در 4 بازی قبل‌تر از آن در مجموع 90 دقیقه بازی کرده است! 

مهرداد در مجموع در این فصل 4 گل زده و دو پاس گل داده است. آخرین بار در بازی با نساجی بود که هم پاس گل داد هم گل زد. به نظر می‌رسد اضافه شدن جلال‌الدین ماشاریپوف به استقلال هم باعث شده مهرداد از ترکیب اصلی استقلال هم دور بیفتد. این مساله باعث بروز شایعاتی درباره مهرداد شده است. از مصدومیت و ناآمادگی گرفته تا اختلاف با نکونام و مسائل حاشیه‌ایِ دیگر.

اما امروز مهدی هاشمی نسب که به جای نکونام به نشست خبری قبل از بازی استقلال و هوادار رفته بود در این باره گفت: «مهرداد مشکل مصدومیت ندارد. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار و با اخلاق تیم ماست. خود من به شخصه احترام ویژه‌ای برای او قائلم و ارتباط نزدیکی با او دارم، ولی یک سری مسائل به بحث فنی برمی‌گردد که تنها نظر من و امثال من مهم نیست و نظر نهایی را آقای نکونام با مشورتی که با شش دستیارش دارد، می‌دهد که در نهایت به یک نتیجه‌ای می‌رسیم که کدام بازیکن بازی کند. مطمئن باشید بازیکنانی که بازی می‌کنند و نفراتی که بازی نمی‌کنند، در خدمت تیم هستند و دلشان به یکدیگر نزدیک است. اگر ناراحتی وجود داشت، اکنون جایگاه تیم ما اینجا نبود. نقطه قوت تیم ما این است که همدل هستیم. مطمئن باشید که تا آخرین لحظه برای هواداران مان می‌جنگیم. مهم نیست چه کسی بازی کند، چون همه به موفقیت تیم فکر می‌کنند. مهرداد هم یکی از مهره‌های تاثیرگذار است که جا دارد از او تشکر کنم.»

استقلال فردا با هوادار بازی دارد و مهرداد در بازی رفت دو تیم که با نتیجه 3 بر دو به سود استقلال تمام شد با زدن دو گل و دادن یک پاس درخشان‌ترین بازیکن تیمش بود. حالا باید دید او در بازی فردا به زمین خواهد رفت یا مثل دو مسابقات اخیر استقلال، روی نیمکت خواهد نشست.

1359