ستاره 30 ساله فرانسوی تمایلی به جدایی از منچستریونایتد ندارد

ستاره 30 ساله فرانسوی تمایلی به جدایی از منچستریونایتد ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل واران، مدافع 30 ساله فرانسوی علاقه‌ای به جدایی از منچستریونایتد ندارد و می‌خواهد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران، مدافع منچستریونایتد که گفته می‌شد در لیست فروش شیاطین سرخ قرار گرفته، می‌خواهد تا پایان دوران حرفه‌ای خود در باشگاه لیگ برتر بماند و آماده مذاکره برای یک قرارداد جدید برای ماندن در منچستریونایتد است.

به گفته تودوفیچاجس، ستاره فرانسوی حاضر است دستمزد خود را در منچستریونایتد کاهش دهد زیرا می‌خواهد تا چند سال در لیگ برتر انگلیس بماند.

در ابتدای فصل رسانه ESPN مدعی شد که منچستریونایتد نمی‌خواهد قرارداد رافائل واران را تمدید کند، اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که امکان دارد در پایان فصل مذاکراتی برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی انجام شود.

این بازیکن 30 ساله در حال حاضر 340 هزار پوند در هفته در اولدترافورد دریافت می‌کند و سر جیم رتکلیف تنها در حالتی با ماندن این بازیکن موافقت می‌کند که او با کاهش دستمزد خود موافقت کند.

این بازیکن از لیگ حرفه‌ای عربستان پیشنهاد دارد، اما ظاهرا قصد ندارد به این پیشنهادها جواب مثبت بدهد و می‌خواهد در فوتبال اروپا بماند.

منچستریونایتد در حال بازسازی خود است و مدیران باشگاه تصمیم دارند بازیکنان زیادی را در تابستان امسال به فروش برسانند. فروش بازیکنان این فرصت را به قرمزهای شهر منچستر می‌دهد تا بتوانند خریدهای بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهند.

رافائل واران نیز یکی از گزینه‌های منچستریونایتد برای درآمدزایی بود، اما حالا گفته می‌شود که مدافع فرانسوی تمایلی به ترک اولدترافورد ندارد. او پیش از این اعلام کرده بود تمایل دارد در رئال مادرید یا لانس فرانسه که تجربه بازی در آن‌ها را دارد، از فوتبال بازنشسته شود؛ به همین خاطر نمی‌خواهد راهی لیگ عربستان شود.

1428