رضاوند: نتیجه دربی بیشتر به نفع ما بود

رضاوند: نتیجه دربی بیشتر به نفع ما بود

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم ۲۵ دقیقه اول بازی می‌توانستیم گل بزنیم، ولی خُب نتیجه تساوی هم بیشتر به نفع ما بود.

به گزارش فوتبالی ، آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در دربی 103 اظهار داشت: به نظرم بازی نسبتاً خوبی بود. فکر می‌کنم در 25 دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم، ولی خُب نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود که صدر را حفظ می‌کردیم و امیدوارم به هدفی که داریم، برسیم. نیمه اول خوب بود، ولی نیمه دوم نه! آنهم به خاطر فشار و حساسیت بازی.
وی در مورد اعتقاد پرسپولیسی‌ها به پنالتی هم گفت: من تکل زده بودم و صحنه را ندیدم، ولی VAR وجود دارد و اگر اتفاقی افتاده بود می‌گرفتند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که کادر فنی این تیم نسبت به عدم جذب بازیکن ناراحت است و این موضوع آیا باعث نمی‌شود بازیکنان فعلی دلسرد شوند، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. حالا نمی‌دانم کادر فنی چه ذهنیتی دارد و شاید آن اتفاق نیفتاده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با این شرایط بد باشگاه کنار می‌آییم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند درباره شرایط مالی این تیم گفت: ما نمی‌خواهیم حاشیه درست کنیم. آرام هم صحبت می‌کنیم. الان من 30 درصد دریافتی داشتم و بعد قراردادم را کم کردم و شد 35 درصد! الان هم شب عید است و 45 درصد از سال قبل طلب دارم. شنیدم قرار است پنج درصد بدهند که فعلاً هم پولی واریز نشده است. پاداش دو سه بازی قبل را زدند، ولی این مشکل ما را حل نمی‌کند.

وی افزود: من خودم طلبم در دلار 25 هزار تومانی بوده، ولی الان دلار 60 هزار تومان است. یکی دو سال دیگر هم دلار 100 هزار تومان می‌شود و پول ما ارزش ندارد. حداقل پول امسال ما را بدهند. ما الان چند ماه است بازی می‌کنیم و واقعاً 35 درصد کم است. باشگاه باید کمک کند و تیم در صدر جدول است.

1470