سه سرمربی آلمانی گزینه‌های نهایی بارسلونا؟

سه سرمربی آلمانی گزینه‌های نهایی بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا هنوز تکلیف این که چه کسی قرار است پس از ژاوی هرناندز هدایت بارسا را بر عهده بگیرد مشخص نکرده است و این قضیه موجب شده است تا حدس و گمان ها همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، از زمانی که ژاوی هرناندز اعلام کرد که دیگر در فصل آینده هدایت بارسلونا را بر عهده نخواهد داشت، حدس و گمان ها درباره این که چه کسی قرار است سرمربی بعدی بارسلونا باشد شروع شد. در حقیقت پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال، ژاوی هرناندز گفت که دیگر در انتهای فصل بارسا را ترک خواهد کرد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، مدیران باشگاه بارسلونا دوست دارند که یک سرمربی آلمانی هدایت بارسا را بر عهده بگیرد. در حقیقت در حال حاضر گزینه هایی مثل یولیان ناگلزمن، هانسی فلیک و توماس توخل روی میز بارسا هستند و این سه سرمربی آلمانی ممکن است گزینه های نهایی باشگاه بارسلونا باشند.

روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی برایتون هم زیر نظر بارسلونا قرار دارد اما به ادعای روزنامه اسپورت، ترجیح مدیران باشگاه بارسلونا این است که به سراغ گزینه های آلمانی بروند و کسی را به باشگاه بیاورند که سابقه هدایت تیم های بزرگ را داشته است.

1471