۱۰ مربی نامدار و بدون تیم این روزهای دنیای فوتبال

۱۰ مربی نامدار و بدون تیم این روزهای دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- مربیان نامدار زیادی در فوتبال اروپا وجود دارند که در حال حاضر بدون شغل هستند.

به گزارش فوتبالی، مربیان نامداری وجود دارند که در سال های گذشته افتخارات زیادی را برای تیم های خود به ارمغان آوردند اما در حال حاضر بیکار هستند و به همین دلیل به ۱۰ نام مهم اشاره خواهیم کرد:

۱) ژوزه مورینیو: پس از جدایی از تیم رم و با سال ها سابقه قهرمانی های متعدد بدون تیم است. از لیگ عربستان و تیم القادسیه به عنوان مقصد احتمالی وی نام می برند.

۲) فرانک لمپارد: پس از جدایی از چلسی با حضور در تیم ملی کانادا و چند باشگاه MLS مرتبط شد اما در نهایت هنوز بدون تیم است.

۳) رافائل بنیتز: مربی سابق لیورپول و اینتر که پس از نتایج ضعیف در سلتاویگو و اخراج از این تیم هنوز بدون تیم مانده است.

۴) یواخیم لوو: پس از جدایی از تیم ملی فوتبال آلمان هنوز نتوانسته در تیم های باشگاهی و ملی گزینه مناسبی برای خود پیدا کند.

۵) جولن لوپتگی: مربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید که به میلان و وستهام لینک شده اما خبری از حضور در تیم جدید نیست.

۶) گراهام پاتر: مربی موفق سابق برایتون که پس از حضور در چلسی خیلی زود اخراج شد با حضور در منچستریونایتد در ارتباط بوده اما هنوز تیم جدید پیدا نکرده است.

۷) هانسی فلیک: مربی اخراجی تیم ملی فوتبال آلمان با حضور دوباره در بایرن مونیخ مرتبط بود که این انتقال تکذیب شد.

۸) جنارو گتوزو: مربی سابق میلان، والنسیا و مارسی پس از اخراج از تیم فرانسوی در تیم جدید مشغول نشده است.

۹) مائوریسیو ساری: مربی سابق ناپولی، یوونتوس و چلسی پس از اخراج از لاتزیو بدون تیم است هرچند شاید از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

۱۰) زین الدین زیدان: جذاب ترین گزینه این لیست که هیچ تیمی نتوانسته پس از رئال مادرید او را به حضور روی نیمکت خود ترغیب کند.

۱۰۰۹