افزایش قابل توجه دستمزد ستاره جوان منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد

افزایش قابل توجه دستمزد ستاره جوان منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- کوبی ماینو پیشنهاد وسوسه‌کننده برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، کوبی ماینو استعداد نوظهور منچستریونایتد است که در سال 2024 موفق شد با درخشش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد. او از زمان حضور در تیم اصلی و از زمانی که توانست در ترکیب اصلی منچستر جای بگیرد، موثر ظاهر شد و توجه‌ها را به خود جلب کرد.

طبق گزارش رسانه میرور، ماینو آماده است دستمزد خود را در اولدترافورد سه برابر کند و به 60 هزار پوند در هفته برساند.

این هافبک در حال حاضر 20 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و ظاهرا مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند برای متقاعد کردن او برای ماندن در منچستریونایتد، دستمزدش را تا حد چشمگیری افزایش دهند.

قرارداد فعلی کوبی ماینو تا سال 2027 اعتبار دارد و احتمالا پس از دستیابی به توافقات، این قرارداد تا سال 2028 تمدید می‌شود. صحبت‌ها برای تمدید قرارداد این بازیکن از تابستان گذشته آغاز شده و حالا گفته می‌شود که مذاکرات مثبت بوده و احتمالا تا چند هفته دیگر قرارداد جدیدی امضا می‌شود. در قرارداد جدید احتمالا آپشن‌هایی در نظر گرفته می‌شود تا در صورت تداوم پیشرفت چشمگیر این بازیکن در سال‌های آینده، دستمزد او به همین ترتیب افزایش یابد.

محصول آکادمی شیاطین سرخ در این فصل 14 بار در لیگ برتر انگلیس برای منچستریونایتد به میدان رفته و هر هفته که می‌گذرد می‌توان پیشرفت را در بازی او احساس کرد. او حالا مورد توجه گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هم قرار گرفته است.

ساوتگیت تصمیم دارد تا کالوین فیلیپس را که دچار افت شدیدی شده از لیست تیم ملی انگلیس خارج کند و در دو بازی بعدی سه شیرها مقابل برزیل و بلژیک از کوبی ماینو استفاده کند.

1428