دوری یک ماهه ستاره جوان منچستریونایتد از میادین

دوری یک ماهه ستاره جوان منچستریونایتد از میادین

پایگاه خبری فوتبالی- کوبی مینو، هافبک جوان منچستریونایتد دچار مصدومیت شده و احتمالا تا یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کوبی مینو یکی از استعدادهای نوظهور آکادمی منچستریونایتد و فوتبال انگلیس است. این بازیکن جوان در اواسط فصل گذشته به تیم اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد و توانست خیلی زود خودش را به سرمربی تیم تحمیل کند و تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت تیمش شود. درخشش این بازیکن باعث شد تا گرت ساوتگیت برای یورو 2024 از او دعوت کند و مینو با پیراهن تیم ملی انگلیس در این مسابقات شرکت کند. زوج او و دکلان رایس عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت و توانست به همراه سه شیرها به فینال یورو هم برسد.

وجود چنین بازیکنی باعث شد تا هواداران منچستریونایتد یک بار دیگر به آینده تیمشان امیدوار شوند. او در کنار آماد دیالو و الخاندرو گارناچو از جمله بازیکنان جوان و آینده‎‌دار شیاطین سرخ است. اما این بازیکن حالا دچار مصدومیت شده است. گفته می‌شود که او به مدت یک ماه قادر به حضور در میادین نیست.

او در این فصل عملکرد خوبی برای منچستریونایتد داشت. مینو آمار بیشترین میزان دوندگی، بیشترین دریبل موفق، بیشترین تکل صحیح و بیشترین خطای گرفته شده را در میان بازیکنان منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دارد. نبود او می‌تواند کار را برای تن هاگ و تیمش دشوار کند.

1428