خوش‌شانسی اوسمار؛ ترابی پیدا شد

خوش‌شانسی اوسمار؛ ترابی پیدا شد

پایگاه خبری فوتبالی- 29 گل زده برای پرسپولیس، مهدی ترابی را به آمار کریم باقری رساند و او حالا در دربی به دنبال بهبود این رکورد است.

به گزارش فوتبالی، یکی از خبرهای خوبی که در این چند هفته اخیر هواداران پرسپولیس با آن مواجه شده‌اند خبر بازگشت مهدی ترابی است! البته مهدی ترابی از خیل عظیم مصدومان پرسپولیس نبوده بلکه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت اما بازگشت او در این چند هفته با عملکرد متفاوتش رقم خورده است.

 2 گل و یک پاس گل در 3 بازی شاید آمار عجیبی برای مهدی ترابی ستاره نباشد اما برای بازیکنی که در تمام بازی‌های قبلی فقط یک پاس گل را ثبت کرده بود غافلگیرکننده است. 

مهدی ترابی این فصل با افت عجیبی مواجه شده بود و بدون شک یکی از دلایل برکناری یحیی گل‌محمدی را می‌توان در همین اتفاق جست و جو کرد. ترابی اگر حتی درصدی از درخشش همیشگی خود را داشت شاید الان تغییر و تحولی روی نیمکت ایجاد نشده بود. 

البته این اتفاق را می‌توان از سوی دیگر هم نگاه کرد و شاید همین تغییرات و تفکرات متفاوت اوسمار باعث درخشش مجدد مهدی ترابی بوده است. در نهایت این روزها اوسمار با بازگشت ستاره پرسپولیس روی آسمان‌ها سیر می‌کند. گل دوم مقابل تراکتور که برد پرسپولیس را قطعی کرد و همچنین یک کامبک ارزشمند مقابل فولاد. 

در بازی با فولاد هر چقدر بازیکنان فاز دفاعی اشتباه کردند، مهدی ترابی جبران کرد و در نهایت با یک گل و یک پاس گل اجازه نداد که اوسمار در دیداری که بازیکنان خودی و داور را هم به عنوان حریف در اختیار داشت بازنده از میدان خارج شود. مهدی ترابی حالا به اندازه کریم باقری در لیگ برتر گل زده و با این آمار به میدان دربی می‌رود تا از رکورد کاپیتان محبوب قرمزها عبور کرده و کمی محبوبیت از دست رفته خودش را بازیابی کند.

4326