توصیه جالب ستاره کروات به مدیران بارسلونا؛ از رئال مادرید الگوبرداری کنید!

توصیه جالب ستاره کروات به مدیران بارسلونا؛ از رئال مادرید الگوبرداری کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سال‌های گذشته بارسلونا اعتقاد دارد که بارسلونا باید فرصت بیشتری به بازیکنان باتجربه تیمش می‌داد.

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته بارسلونا خانه‌تکانی اساسی‌ای را تجربه کرد. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا پس از سال‌ها حضور در بلوگرانا، سرانجام در انتهای فصل تصمیم به ترک باشگاه گرفتند تا جا برای درخشش بازیکنان جوان باز شود.

بارسلونا پیش از جدایی این دو بازیکن، جرارد پیکه، لیونل مسی و لوییس سوارز را هم در چند فصل اخیر از دست داده بود؛ بازیکنانی که ستاره‌های درخشان بارسا در روزهای خوب باشگاه بودند. این در حالی است که رئال مادرید هنوز به لوکا مودریچ و تونی کروس اعتماد دارد و ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سال‌های گذشته بارسلونا اعتقاد دارد که مدیران باشگاه کاتالونیایی در این موضوع عجله کرده‌اند.

راکیتیچ در مصاحبه با روزنامه مارکا در این باره گفت: «رئال مادرید همه چیز را آهسته و خوب پیش برده. مودریچ و کروس همچنان رهبران تیم هستند و به جوانان کمک می‌کنند، در حالی که این اتفاق در بارسلونا خیلی سریع رقم خورد.»

ستاره کروات دنیای فوتبال در این خصوص اضافه کرد: «من متقاعد شده‌ام که بازیکنانی همچون گاوی و پدری آینده بارسلونا و فوتبال اسپانیا خواهند بود، اما فکر می‌کنم حضور بازیکنان باتجربه می‌توانست برای آن‌ها مفید باشد. من فکر می‌کنم بازیکنان جوان رئال مادرید مثل جود بلینگهام از این‌که می‌توانند چیزهایی از مودریچ و کروس یاد بگیرند راضی هستند.»

بازیکنانی همچون جود بلینگهام، فدریکو والورده، ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی در این فصل چیزهای زیادی از هافبک‌های باتجربه تیمشان یاد گرفتند و ایوان راکیتیچ اعتقاد دارد حضور بازیکنان باتجربه در بارسلونا می‌توانست چنین تاثیری در بازیکنان جوان این تیم بگذارد.

1428