تعریف و تمجید ستاره سابق بارسلونا از اسطوره کروات رئال مادرید

تعریف و تمجید ستاره سابق بارسلونا از اسطوره کروات رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا از لوکا مودریچ، هم‌وطن خود تعریف کرد و اعلام کرد که آرزو دارد این ستاره کروات در رئال مادرید بماند.

به گزارش فوتبالی، بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین هافبک‌های تاریخ فوتبال دنیا، لوکا مودریچ است. ستاره کروات رئال مادرید که با انتقالی کم‌سروصدا و کم‌هیاهو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، به مرور زمان توانست پیشرفت کند و رفته‌رفته تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی کهکشانی‌ها شد. او در سال 2018، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید و نایب قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی کرواسی توپ طلا را مال خود کرد و به سلطه رونالدو و مسی خاتمه داد.

او حالا سال‌های پایانی حضور خود در رئال مادرید و فوتبال را سپری می‌کند. گفته می‌شد که موردیچ برای فصل آینده دیگر در رئال مادرید ادامه نخواهد داد، اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این هافبک باتجربه به زودی قراردادش را با مدیران رئال مادرید امضا می‌کند و حداقل یک فصل دیگر در جمع سفیدهای چامارتین باقی می‌ماند.

او حالا آماده می‌شود تا به همراه تیم ملی کرواسی در رقابت‌های یورو 2024 حضور به عمل بیاورد. ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سابق بارسلونا در مورد هم‌وطن خود گفت: «برای توصیف این‌که لوکا مودریچ تا چه اندازه خوب است، باید یک کلمه جدید ابداع شود. ما می‌خواهیم تا همچنان او را در رئال مادرید ببینیم. دیدن افتخارآفرینی او لذت‌بخش است.»

مودریچ به همراه تیم ملی کرواسی مقام‌های دوم و سوم جام جهانی را به دست آورده است. آن‌ها سال گذشته در لیگ ملت‌های اروپا نیز عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند، اما این بار تصمیم دارند تا بالاخره جام را مال خود کنند.

1428