رد پای سه استقلالی در باخت شاگردان نکونام در رفسنجان (ویدیو)

رد پای سه استقلالی در باخت شاگردان نکونام در رفسنجان (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن استقلالی تاثیر مستقیمی در دو گل به ثمر رسیده مس رفسنجان به استقلال داشتند.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان در شرایطی با دو گل از سد استقلال گذشت و آبی‌ها را از جام حذفی حذف کرد که در هر دو گل تیم نویدکیا، رد پای بازیکنانی دیده می‌شود که یا استقلالی بودند یا به این تیم لینک شده‌اند.

در لحظه گل اول استقلالی‌ها که محبی در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند، پاسکاری زیبای فرشید باقری و سعید واسعی قابل توجه است. جایی که حمله تیم استقلال روی دروازه حامد لک با توپ‌گیری مدافعان تیم حریف به ضدحمله برای شاگردان نویدکیا تبدیل شد و فرشید باقری پس از تصاحب توپ، توپ را به واسعی سپرد و این هافبک تازه وارد به مس پس از طی مسافتی دوباره به باقری پاس داد و باقری بدون درنگ و تک ضرب دوباره توپ را به واسعی که فرار خوبی داشت سپرد تا حمله برق‌آسای مسی‌ها از ناحیه راست استقلال به ثمر بنشیند و محبی هم این حرکت زیبا را با باز کردن دروازه حسینی، تکمیل کرد

گل اول مس رفسنجان به استقلال

سعید واسعی که گل اول را ساخت در طول چند سال گذشته و در مقاطع مختلف به استقلال لینک شده بود که نهایتا تصمیم گرفت فوتبالش را در تراکتور ادامه دهد و بعد از آن راهی فولاد و نهایتا مس رفسنجان شد. 

فرشید باقری هم که روی این گل تاثیرگذار بود، جدا از سابقه بازی در استقلال، در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه بازگشت به این تیم قرار داشت که نهایتا این اتفاق رخ نداد.

نیمه دوم هم با درخشش یک استقلالی دیگر همراه بود. منتظر محمد خرید عراقی ابتدای فصل تیم جواد نکونام که به دلیل مشکلات رعایت سقف بودجه به صورت قرضی به رفسنجان رفته، در دقیقه ۶۷ با فراری زیبا مقابل دروازه آبی‌ها تک به تک شد و به صورت چیپ توپ را درون دروازه حسینی جای داد تا نویدکیا با اتکا به بازیکنان استقلالی تیمش، برنده دیدار بزرگ جام حذفی باشد.

گل دوم مس رفسنجان به استقلال

1997