عکسی که نشان می‌دهد داور دقیقا هنگام سانتر کردن براهیم دیاز سوت زده است

عکسی که نشان می‌دهد داور دقیقا هنگام سانتر کردن براهیم دیاز سوت زده است

پایگاه خبری فوتبالی - در انتهای بازی والنسیا - رئال مادرید اتفاق عجیبی رخ داد و آن هم سوت زدن خیل مانزانو و تمام کردن بازی درست در حمله خطرناک رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام روی سانتر براهیم دیاز موفق شد دروازه والنسیا را باز کند و به این ترتیب گل سوم رئال مادرید مقابل والنسیا به ثمر رسید و مادریدی ها باید از این بازی هر سه امتیاز را به دست می آوردند اما خیل مانزانو داور مسابقه این گل را نپذیرفت چرا که او حدود دو ثانیه قبل از به ثمر رسیدن این گل سوت پایان بازی را به صدا در آورده بود.

در این تصویر به طور دقیق مشخص است که خیل مانزانو وقتی سوت پایان بازی را به صدا در آورده است که براهیم دیاز در حال سانتر کردن روی دروازه والنسیا بوده است. در حقیقت در حالی که رئال مادرید در یک موقعیت بسیار خطرناک بوده است داور در یک تصمیم عجیب و غریب سوت پایان بازی را به صدا در می آورد و گل بلینگام به این ترتیب رد می شود.

بلینگام در اعتراض خود به داور گفته بود که توپ روی هوا بوده که او سوت پایان بازی را زده است و در این تصویر مشخص است که حرف بلینگام بیراه نبوده است و هنگام سانتر کردن براهیم دیاز، خیل مانزانو بازی را تمام کرده است.

1470