گذشت 10 سال از آخرین گل مدافع فراموش نشدنی بارسلونا

گذشت 10 سال از آخرین گل مدافع فراموش نشدنی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روزی بود که کارلس پویول موفق شد آخرین گل خود را برای باشگاه بارسلونا به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، کارلس پویول در طول دوران حرفه ای خود یک بازیکن تک باشگاهی بود و فقط برای باشگاه بارسلونا بازی کرد. او از سال 1995 تا 2014 میلادی در باشگاه بارسلونا حضور داشت و در رده های سنی مختلف بازی کرد و در نهایت هم تبدیل به کاپیتان اصلی بارسلونا شد. کارلس پویول یک چهره کاریزماتیک در ترکیب بارسلونا بود. او بین سال های 2008 تا 2012 یکی از مهره های اصلی تیم پپ گواردیولا بود و در قلب خط دفاعی بارسلونا نقش مهمی در قهرمانی های این تیم در آن سال ها داشت.

فصل 2013/14 آخرین فصل دوران حرفه ای کارلس پویول بود و این مدافع اسپانیایی در 36 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ده سال پیش در چنین روزی او آخرین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند.

در هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا در فصل 2013/14 بود که بارسلونا به مصاف آلمریا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. در آن بازی کارلس پویول گل سوم بارسلونا را در دقیقه 83 به ثمر رساند. آن بازی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد و ژاوی، مسی و الکسیس سانچز گلزنان دیگر بارسلونا بودند.

1471