مس رفسنجان، استقلال، نویدکیا و نکونام؛ تلخ و شیرین

مس رفسنجان، استقلال، نویدکیا و نکونام؛ تلخ و شیرین

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان بعد از سپردن نیمکتش به محرم نویدکیا، هنوز گل نخورده و با چنین آماری در یک‌شانزدهم جام حذفی از استقلال میزبانی می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، استقلال مدتهاست رنگ برد بیرون از خانه را ندیده ولی اوضاع خوبی برابر مس در رفسنجان دارد. نویدکیا و نکونام هم که زمانی کنار هم در خط میانی تیم ملی با هدایت برانکو ایوانکوویچ بازی می‌کردند، برای دومین بار در جام حذفی برابر هم قرار می‌گیرند.

* استقلال و مس رفسنجان

رویارویی هشتم دو تیم شامل 7 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی. تنها رویارویی جام حذفی را مس در ضربات پنالتی برد. در لیگ اما قصه فرق می‌کند: 5 برد استقلال (2 صفر در بازی رفت لیگ 20، 3 بر 2 در بازی رفت لیگ 21، 2 صفر در بازی برگشت لیگ 21، 2 یک در بازی برگشت لیگ 22 و یک صفر در بازی رفت لیگ 23) و 2 مساوی (یک یک در برگشت لیگ 20 و صفر صفر در رفت لیگ 22). استقلال در 3 سفر آخرش به رفسنجان، برنده شده و تنها یک گل خورده است.

* نکونام و نویدکیا

ششمین رویارویی مردانی که سابقه بازی کنار هم در تیم ملی را دارند. نکونام 2 بار برنده شده (3 صفر در برگشت لیگ 21 و در ضربات پنالتی در یک‌چهارم جام حذفی)، نویدکیا یک برد دارد (2 یک در بازی رفت لیگ 21) و 2 بازی هم برنده نداشته (یک یک در رفت لیگ 20 و صفر صفر در برگشت همان فصل).

* نویدکیا و استقلال

پنجمین رویارویی و اولین مصاف در جام حذفی. استقلالِ فکری در بازی رفت لیگ 20 با 2 گل به سپاهانِ نویدکیا باخت. در بازی برگشت همان فصل، استقلال این بار با مجیدی 2 یک شکست خورد. بازی رفت لیگ 21 را استقلالِ مجیدی با گل سلمانی برد. بازی برگشت هم در نقش جهان یک یک و بدون برنده تمام شد؛ 2 برد برای نویدکیا، یک برد برای استقلال و یک مساوی.

* مس و نکونام

نکونام طلسم عجیبی برابر مس داشت: 7 بازی بدون برد که با پیروزی یک صفر دور رفت روی نیمکت استقلال، شکسته شد. یک برد برای نکونام (با استقلال در بازی رفت لیگ 23)، 3 برد برای مس (یک صفر برابر خونه به خونه و 2 یک و 2 صفر در بازی با فولاد) و 4 مساوی (بدون گل با نساجی و 2 تا یک یک و یک بدون گل با فولاد).

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی