تقابل اندریک و بلینگام در بازی دوستانه برزیل و انگلیس

تقابل اندریک و بلینگام در بازی دوستانه برزیل و انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن جوان رئال مادرید در دیدار دوستانه انگلیس و برزیل روبرو خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، اندریک بازیکن جوان رئال مادرید و جود بلینگام هافبک موفق این فصل لوس بلانکوس برای بازی دوستانه انگلیس و برزیل به تیم ملی کشور خود دعوت شدند. هم‌ دو هم تیمی‌ در باشگاه رئال مادرید، اندریک و جود بلینگهام، ممکن است در اواخر این ماه در دیداری دوستانه با برزیل رو در رو شوند.  دوریوال جونیور، سرمربی جدید تیم ملی برزیل اولین لیست تیم ملی برزیل را برای بازی دوستانه مقابل انگلیس و اسپانیا به ترتیب در ۲۳ و ۲۶ مارس اعلام کرد و اندریک مهاجم رئال مادرید در این فهرست ۲۶ نفره انتخاب شده است و این جوان با استعداد امیدوار است تعداد بازی های ملی خود را افزایش دهد.

پیش از مسابقه دوستانه بین انگلیس و برزیل، باشگاه پالمیراس همراه با اندریک روز یکشنبه در دیدار خارج از خانه مقابل تیم برزیلی سائوپائولو در رقابت های لیگ پائولیستا حضور دارد، در حالی که جود بلینگهام روز شنبه در لالیگا همراه با رئال مادرید به مصاف والنسیا می رود. هافبک انگلیسی پس از رهایی از مصدومیت برای حضور در این مسابقه آماده شده است.

چندی پیش دوریوال جونیور پس از کناره گیری از هدایت سائوپائولو هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده گرفت. او سابقه هدایت فلامینگو، اتلتیکو پارانانسه، سانتوس، پالمیراس، فلومیننزه، واسکودوگاما، اینترناسیونال، اتلتیکو مینیرو و کروزیرو را بر عهده داشته و تقریبا در تمام تیم های مطرح برزیل مربیگری کرده است.

۱۰۰۹