طعنه گواردیولا به قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه

طعنه گواردیولا به قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می گوید که جام اتحادیه برای هیچ کس مهم نیست و حتی برای اثبات حرف خودش، یکی از جملات سرالکس فرگوسن را گفت.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه، تیم های لیورپول و چلسی، فینال کارابائو کاپ را در استادیوم ومبلی برگزار کردند و در نهایت، شاگردان یورگن کلوپ با گل ویرجیل فن دایک در دقیقه 118 موفق به کسب پیروزی یک بر صفر و قهرمانی در این تورنمنت شدند. 

حالا پپ گواردیولا در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره قهرمانی لیورپول در این تورنمنت گفت: "به خاطر می آورم که وقتی به سیتی آمدم، برایان کید به من گفت که به کارابائو کاپ اهمیتی نده و فقط بازیکنان جوان را به میدان بفرست. کسی به این جام اهمیتی نمی دهد. سرالکس فرگوسن نیز همیشه می گفت که جام اتحادیه اصلاً مهم نیست. دقیقاً نمی دانم در چند سال اخیر چه اتفاقی افتاده است، اما به یک باره همه به این جام اهمیت می دهند و با جان و دل بازی می کنند. به نظر می رسد که فینال رقابت دیگری برگزار شده."

پپ گواردیولا در سال 2016 به انگلستان آمد و همراه با سیتی موفق شد 4 بار قهرمان کارابائو کاپ شود و در همین زمان نیز، لیورپول 2 بار قهرمان جام اتحادیه شده. 

4416