حذف عجیب منچسترسیتی از جام اتحادیه انگلیس

حذف عجیب منچسترسیتی از جام اتحادیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس، منچستر سیتی و ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر ساوتهمپتون خاتمه یافت و منچستر سیتی نتوانست از پس ساوتهمپتون بر بیاید و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا در این بازی اصلا عملکرد خوب و قابل قبولی نداشتند و همین قضیه موجب حذف آن ها شد. در اواسط نیمه اول بود که اوضاع برای منچستر سیتی بحرانی شد. ساوتهمپتون در دقیقه 23 توسط سکو مارا موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند. آن ها در دقیقه 28 توسط موسی جنپو گل دوم خود را زدند و به این ترتیب با دو گل از منچستر سیتی پیش افتادند.

گواردیولا در شروع نیمه دوم و همچنین در ادامه آن سعی کرد تا با تعویض های خود ورق را برگرداند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد و به این ترتیب منچستر سیتی در این فصل این جام را از دست داد.

با توجه به عملکرد درخشان منچستر سیتی در این روز ها و این که اخیرا چلسی را تحقیر کرده بود، کمتر کسی فکرش را می کرد که آن ها از جام اتحادیه به دست ساوتهمپتون کنار بروند اما در نهایت این اتفاق افتاد و منچستر سیتی حذف شد.

1470