واکنش گواردیولا به حذف از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس

واکنش گواردیولا به حذف از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر سیتی و ساوتهمپتون در چهارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را ساوتهمپتون با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساند و موفق شد منچستر سیتی را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا با شکست در این بازی مقابل ساوتهمپتون از رقابت های جام اتحادیه انگلیس حذف شدند و به این ترتیب کار آن ها در این فصل از رقابت هایی جام اتحادیه به پایان رسید.

سرمربی منچستر سیتی پس از شکست مقابل ساوتهمپتون گفت:" شب بدی را پشت سر گذاشتیم و حریف از ما بهتر بود، بنابراین باید به آن‌ها تبریک بگویم. پیروزی در یک بازی لیاقت می‌خواهد و ما امروز شایسته پیروزی نبودیم."

پپ گواردیولا در ادامه افزود:" تیم بهتر برنده شد. ما خوب بازی نکردیم، در ابتدا اصلاً خوب بازی نکردیم. بازی‌های زیادی وجود دارد که خوب کار را شروع نمی‌کنید، اما بعد بر اوضاع مسلط می‌شوید، اما این یکی از آن‌ها نبود."

گواردیولا درباره شرایطی که تیمش در این بازی داشت نیز گفت:" زمانی که یک تیم برای بازی خوب آماده نشود و در بازی هم توپ‌هایش به گل تبدیل نشود، این‌گونه می‌شود. اما وقتی شما یک تیم آماده دارید، توپ‌ها به گل تبدیل می‌شوند."

1471