ادعای اسطوره مصری: ستاره لیورپول با عربستانی‌ها قرارداد امضا کرده

ادعای اسطوره مصری: ستاره لیورپول با عربستانی‌ها قرارداد امضا کرده

پایگاه خبری فوتبالی - میدو ستاره مصری که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، ادعا کرد که محمد صلاح، وینگر لیورپول هم اکنون قراردادهایی برای بازی کردن در لیگ حرفه ای عربستان در فصل آینده امضا کرده است.

به گزارش فوتبالی، عربستانی ها برای توسعه فوتبال کشورشان قصد دارند ستارگان بیشتری از لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند. آن ها در تابستان پیشین، تا یک قدمی جذب صلاح پیش رفتند، اما در نهایت ناکام ماندند و حالا میدو مدعی است که صلاح در پایان فصل 2023-24، لیورپول را به طور قطع ترک خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، میدو 41 ساله که قبلاً در تیم های وستهام و تاتنهام بازی کرده، در توییتر نوشت: "محمد صلاح در فصل آینده در لیگ عربستان توپ خواهد زد. قراردادها از قبل امضا شده."

یکی از تیم های عربستانی علاقه مند به صلاح، الاتفاق است که حتی پیشنهاد 150 میلیون یورویی نیز به قرمزهای مرسی ساید ارائه داد. مربی الاتفاق، استیون جرارد اسطوره لیورپول است و واقعاً دوست دارد که با صلاح کار کند. قرارداد فعلی این ستاره 31 ساله با غول های لیگ برتری، تا سال 2025 معتبر است و با خروج یورگن کلوپ در پایان فصل، سناریو رفتن صلاح به خاورمیانه، خیلی دور از ذهن نیست."

4416