محمد صلاح در ژانویه به لیگ عربستان نمی‌رود

محمد صلاح در ژانویه به لیگ عربستان نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته مدیر فوتبال لیگ برتر عربستان، محمد صلاح بعید است در ژانویه لیورپول را ترک کند.

به گزارش فوتبالی ، صلاح ۳۱ ساله به شدت با انتقال به عربستان سعودی در تابستان مرتبط بود. الاتحاد در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات پیشنهادی ۱۷۰ میلیون پوندی برای این وینگر ارائه کرد، اما لیورپول آن را رد کرد. سپس طرف سعودی یک پیشنهاد جدید به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون پوند پیشنهاد کرد، اما قرمزها باز هم از تسلیم شدن خودداری کردند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که مسئولان لیگ حرفه‌ای عربستان آماده هستند تا در ژانویه دوباره برای حضور این وینگر تلاش کنند. با این حال، مدیر فوتبال لیگ عربستان مایکل ایمنالو معتقد است که این انتقال در ژانویه بعید است.

او به اسکای اسپورت نیوز گفت: "محمد صلاح، مانند مسی، بنزما، رونالدو و  کوین دی بروین بازیکنانی هستند که وقتی احساس در دسترس بودن برای آنها وجود داشته باشد، ما اقدام خواهیم کرد. اما ما درک می کنیم که صلاح در جایی که در حال حاضر قرار دارد که در یک باشگاه تاریخ ساز و فوق العاده به نام لیورپول بازی  می کند. ما به این موضوع بسیار احترام می گذاریم و نمی خواهیم به او فشار بیاوریم. اما اگر علاقه ای به انجام انتقال وجود داشته باشد، محمد صلاح بازیکنی است که شما در لیگ خود و در هر لیگی او را می خواهید. ما به لیورپول احترام می گذاریم و در این سناریو، ابتکار عمل برای انجام هر کاری از سوی ما نخواهد بود."

هنوز ۱۸ ماه از قرارداد فعلی صلاح با لیورپول باقی مانده است. این وینگر در سال ۲۰۱۷ به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون در ۳۲۷ بازی ۲۰۰ گل به ثمر رسانده و ۸۷ پاس گل نیز داده است.

۱۰۰۹