جانشین احتمالی محمد صلاح در لیورپول کیست؟

جانشین احتمالی محمد صلاح در لیورپول کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- اگر محمد صلاح با امضای قرارداد جدید موافقت نکند، لیورپول به دنبال جذب هافبک تهاجمی کریستال پالاس به عنوان جانشین او خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی،  لیورپول تابستان آرامی را در نقل و انتقالات سپری کرد، اما بعید است که پنجره تابستانی آینده را نیز با همین روند ادامه دهد. قرمزها قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با فدریکو کیه‌زا و جورجی مامارداشویلی به توافق رسیدند.

البته قرمزهای بندر لیورپول، پیش از این با جورجی مامارداشویلی به توافق رسیده بودند و او در فصل گذشته به صورت قرضی در همان باشگاهی که بود یعنی والنسیا، حضور داشت.

بنابراین عملاً تنها بازیکن جدید آنها برای فصل ۲۰۲۴/۲۵، فدریکو کیه‌زا است. اما لیورپول این فرصت را دارد که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه، بازیکنان جدیدی جذب کند.

اما لیورپول در چه پست‌هایی باید بازیکن جذب کند؟ خط هافبک لیورپول یکی از خطوطی است که نیاز به تقویت دارد. لیورپول می‌خواست مارتین زوبیمندی را از رئال سوسیداد به خدمت بگیرد اما این ملی‌پوش اسپانیایی تصمیم گرفت در باشگاه دوران کودکی خود بماند و پیشنهاد انتقال به آنفیلد را رد کرد.

چندین بازیکن دیگر در طول تابستان مورد نظر لیورپول بودند. یکی از آنها ستاره انگلیسی کریستال پالاس یعنی ابرچی ازه بود که همزمان مورد توجه منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز قرار داشت.

ابرچی ازه یک بند آزادسازی در قرارداد خود به ارزش ۶۸ میلیون پوند دارد که سد راه انتقال اوست. اما شرایط شاید به‌گونه‌ای پیش برود که لیورپول در سال ۲۰۲۵، حاضر به پرداخت این مبلغ شود.

سوالی که تا تابستان آینده به آن پاسخ داده خواهد شد، این است که آیا محمد صلاح در لیورپول می‌ماند؟ قرارداد فوق‌ستاره مصری در پایان این فصل تمام می‌شود.

صلاح اخیراً در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت اظهار داشت که لیورپول هنوز مذاکرات جدی برای قرارداد جدید را با او انجام نداده است.

اکثریت قریب به اتفاق هواداران لیورپول از باشگاه و صلاح می‌خواهند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سر تمدید قرارداد به توافق برسند. با این حال، اگر این اتفاق نیفتد، قرمزها به برنامه‌ای برای جایگزینی یکی از بهترین گلزنان باشگاه نیاز دارند.

آیا ابرچی ازه می‌تواند بازیکنی باشد که لیورپول به دنبال آن برای جایگزینی محمد صالح برود؟ اگر صلاح در آنفیلد نماند، احتمالا لیورپول فرصت جذب بازی‌ساز همه‌کاره کریستال پالاس را از دست نخواهد داد و حاضر به پرداخت مبلغ ۶۸ میلیون پوند برای بند فسخ قرارداد او خواهد شد.

 

1033