بازخوانی تنها رویارویی لیگ برتری استقلال و سپاهان در اسفند؛ قاتل، خودی بود

بازخوانی تنها رویارویی لیگ برتری استقلال و سپاهان در اسفند؛ قاتل، خودی بود

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و سپاهان این هفته برای دومین بار در اسفند ماه و در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. 

به گزارش فوتبالی، رویارویی قبلی دو تیم با تساوی یک بر یک در اصفهان به پایان رسید. دو تیم در بازی برگشت لیگ دهم و در فولادشهر به مصاف هم رفتند. دیداری که در 5 اسفند 1389 و با سوت هدایت ممبینی استارت خورد. سپاهان در این بازی، 2 ستاره فصل قبل استقلال را در ترکیب خودش داشت: خسرو حیدری و فابیو جان‌واریو. که به آنها باید هاشم بیک‌زاده را هم اضافه کرد. درنهایت هم یک استقلالی برای سپاهان، پاس گل داد و یک سپاهانی، گل استقلال را زد.

سپاهان درحالی وارد زمین شد که در 16 بازی قبلی‌اش نباخته بود. آخرین شکست آنها مربوط بود به بازی رفت برابر همین استقلال با نتیجه 4 بر 3. استقلال هم در هر 3 بازی قبلی‌اش برنده شده بود.

امیر قلعه‌نویی، تیمش را با این ترکیب روانه زمین کرد: مهدی رحمتی درون دروازه، خسرو حیدری و جلال حسینی و محسن بنگر و احسان حاج‌صفی در خط دفاع، امید ابراهیمی، احمد جمشیدیان، فابیو جان‌واریو و محرم نویدکیا در خط میانی و زوج یانوش و توره در خط حمله.

پرویز مظلومی هم این نفرات را در ترکیب اصلی‌اش قرار داده بود: وحید طالب‌لو درون دروازه، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده و مهدی امیرآبادی در خط دفاع، فرزاد آشوبی، مجتبی جباری، کیانوش رحمتی و اسماعیل شریفات در خط میانی و زوج مجیدی و سیدصالحی در خط حمله.

اولین اتفاق مهم بازی دقیقه 13 رخ داد. محرم نویدکیا مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. قلعه‌نویی به جای کاپیتان، هاشم بیک‌زاده را به زمین فرستاد. سپاهان در همان نیمه اول با ضربه احمد جمشیدیان در دقیقه 38 به گل رسید. ارسال کرنر حیدری از راست از روی سر بازیکن استقلال گذشت و بعد از برخورد به منتظری به جمشیدیان رسید. او توپ را کنترل کرد و سپس با شوتی آرام، آن را از فضای بین دروازه‌بان و مدافع ایستاده روی تیر نزدیک‌تر به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم، نوبت به تعویض‌های دو تیم رسید. عنایتی جانشین توره شد. مبعلی به جای جباری، شکوری به جای مجیدی و هوار ملا محمد هم جایگزین شریفات شدند. همه منتظر سوت پایان بازی بودند که استقلال به گل مساوی رسید. ارسال ملا محمد از گوشه راست محوطه جریمه را سیدصالحی با یک ضربه سر به گوشه پایین دروازه فرستاد درحالیکه بازی از دقیقه 90 هم عبور کرده و وارد اولین دقیقه وقت‌های اضافه شده بود.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی

7474