سپاهان اولین حریف لیگ برتری استقلال در جام حذفی

سپاهان اولین حریف لیگ برتری استقلال در جام حذفی

خبرگزاری فوتبالی- استقلال ساعت 20:30 دقیقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان می رود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در اولین بازی این دوره از جام حذفی درمرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد در یک دیدار عجیب و غریب تیم گل ریحان را از پیش رو بردارد.

در این بازی استقلال ابتدا روی شوت سرکش محمد پاپی از گل ریحان عقب افتاد و در ادامه روی شوت محمد دانشگر، حمیدرضا دیوسالار با یک گل به خودی کار را به تساوی کشید.

در نیمه دوم این بازی برق ورزشگاه انقلاب کرج قطع شد تا 30دقیقه خاموشی در این بازی رقم بخورد. باشروع مجدد بازی استقلال در 90 دقیقه نتوانست رقیب را از پیش رو بردارد و کار به 120 دقیقه کشید. 

در دقیقه 93 و113 استقلال توسط سجاد آقایی و فرشید اسماعیلی به گل رسید تا آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال اولین بازی خود در جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

استقلال در دومین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی بازهم در 90 دقیقه نتوانست از پس یک تیم لیگ یکی بر بیاید و کار به وقت های اضافه کشید. استقلال در دقایق 112-  118-  120 توسط وریا غفوری، سجاد آقایی و داریوش شجاعیان موفق شد به گل برسد.

استقلال امشب برای اولین بار در این دوره از جام حذفی به مصاف یک تیم لیگ برتری می رود باید دید تکلیف این بازی در 90 دقیقه روشن می شود یا 120دقیقه!

9697