عکس؛ مدل موی متفاوت راموس برای بازی در سانتیاگو برنابئو

عکس؛ مدل موی متفاوت راموس برای بازی در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید با مدل مویی متفاوت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، راموس پس از سه سال به برنابئو برمی گردد. یکشنبه شب رئال مادرید و سویا در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم می روند که این اولین بازی راموس در ورزشگاه برنابئو از زمان ترک این تیم است. 

راموس سه سال پیش در بازی رئال مادرید و بارسلونا برای آخرین بار در برنابئو بازی کرد. شیوع ویروس کرونا باعث شد تا رئال مادرید بعد از آن دیگر در ورزشگاه برنابئو بازی نکند و راموس در سال 2021 راهی پی اس جی شد. این بازیکن در بازی پی اس جی و رئال در برنابئو در فصل 22-2021 به علت مصدومیت حضور نداشت و حالا با پیراهن تیم جدیدش سویا به برنابئو برمی گردد.

مارکا گزارش داده بود که راموس در تابستان گذشته و پس از مصدومیت ادر میلیتائو به شدت امیدوار بوده که رئال مادرید با او تماس بگیرد و درها را به روی بازگشتش باز کند. در حقیقت راموس پیشنهادهای نجومی از الاتحاد و گالاتاسرای داشت اما قلبش با رئال مادرید بوده است. وقتی که رئالی ها با راموس تماس نگرفتند، این بازیکن تصمیم گرفت که با دستمزد سالانه یک میلیون یورو به تیم دوران نوجوانی خود یعنی سویا ملحق شود و در این فصل نیز به یکی از لیدرهای تیم آندلوسی تبدیل شده و نمایش خوبی داشته است.

4125