واکنش قطبی به پیشنهاد مربیگری در تیم ملی؛ در حال حاضر قرارداد دارم ولی از دور در خدمت تیم ملی هستم

واکنش قطبی به پیشنهاد مربیگری در تیم ملی؛ در حال حاضر قرارداد دارم ولی از دور در خدمت تیم ملی هستم

پایگاه خبری فوتبالی- افشین قطبی می‌گوید در حال حاضر امکان حضور در کادر فنی ایران را ندارد ولی می‌تواند از دور به عنوان مشاور به قلعه‌نویی کمک کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از افرادی که طی روزهای گذشته نامش به عنوان دستیار جدید قلعه‌نویی در تیم ملی مطرح می‌شود، افشین قطبی است. قطبی که سابقه مربیگری در ایران را دارد، در جام ملت‌های 2011 هدایت تیم ملی را برعهده داشت که در آن تورنمنت، ایران در مرحله یک چهارم نهایی پس از شکست 1-0 مقابل کره از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هم اکنون، قطبی در گفت و گویی که با برنامه شب‌های فوتبالی انجام داده، به پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی واکنش نشان داده و به دلیل قراردادش با تیم خارجی، امکان حضور در ایران را میسر نمی‌داند: «آقای قلعه‌نویی خیلی به من لطف داشت که این پیشنهاد را داد. او مربی بزرگی است و از او ممنونم که از من برای کمک به تیم ملی دعوت به عمل آورد. ایران همیشه در قلب من است و وظیفه ملی ماست که بتوانیم کشور خود را سربلند کنیم، اما من در حال حاضر با یک تیم قرارداد دارم. کار بزرگی در حال صورت گرفتن است و قصد دارم یک باشگاه جدید را از صفر بسازم و بالا ببرم.»

البته قطبی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد که مایل است از دور در خدمت تیم ملی باشد و به عنوان مشاور به قلعه‌نویی کمک کند: «همیشه می‌توانم از راه دور به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی کمک کنم. هیچکس رسما درباره مربیگری تیم ملی با من صحبت نکرد و ای کاش آقای قلعه‌نویی تلفنی با من صحبت می‌کرد. به هر حال من قلبم برای مردم ایران می‌تپد و از آن‌ها انگیزه می‌گیرم. اینکه چطور بتوانم در خدمت تیم ملی باشم، به نظر مسئولان برمی‌گردد.»

7474