هت‌تریک الهامی در بازگشت به نساجی؛ ساکت فردا معرفی می‌شود

هت‌تریک الهامی در بازگشت به نساجی؛ ساکت فردا معرفی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مراسم معارفه ساکت الهامی، سرمربی جدید نساجی فردا در ورزشگاه کارگران برگزار می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، نساجی که در این فصل عملکرد خوبی را در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نداشته و با هدایت سیدمهدی رحمتی و لوکاس آلکاراس اسپانیایی نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده کند و خیلی ضعیف‌تر از حد تصورات نتیجه گرفت حالا برای بقا در لیگ برتر دوباره به سراغ ساکت الهامی رفته و گویا قرار است بازهم عملیات فرار از سقوط را با این سرمربی دنبال کنند.

الهامی 48 ساله که برای اولین بار در سال 1395 هدایت نساجی را برعهده گرفت و عمر حضورش بر روی نیمکت این تیم به بیش از 3 مسابقه قد نداد در دومین مقطع حضورش در قائمشهر برخلاف دفعه قبلی خاطرات خوشی را رقم زد و علاوه براینکه امید شهر خسته را در لیگ برتر نگه داشت اولین جام رسمی نساجی را هم با قهرمانی دراماتیک در جام حذفی به دست آورد تا حسابی برای خود در قائمشهر محبوبیت دست و پا کند؛ هرچند که جدایی الهامی آن هم بعد از فتح جام حذفی عجیب و غریب بود و اصلا مشخص نشد که چرا او رفتنی شد اما با این حال او دوباره بازگشته تا نساجی را در لیگ برتر نگه دارد. 

گویا فردا مراسم معارفه الهامی، سومین سرمربی فصل نساجی در ورزشگاه کارگران برگزار می‌شود. به همراه او مصطفی صداقت و یک مربی بدنساز به کادرفنی نساجی ملحق خواهند شد. 

9098