دعوت رسمی قلعه‌نویی از قطبی برای حضور در تیم ملی

دعوت رسمی قلعه‌نویی از قطبی برای حضور در تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه‌نویی رسماً از افشین قطبی خواست که به تیم ملی اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب گفت‌وگوی امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های وی راجع به افشین قطبی بود. زمانی که صحبت از این سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس باز شد، قلعه‌نویی به یک‌باره و با لحنی جدی از قطبی خواست که به تیم ملی اضافه شده و به او کمک کند.

سرمربی تیم ملی در این باره چنین گفت: «واقعاً یکی از انسان‌های بزرگ است که جایش در فوتبال ایران خالی است. اگر ایشان بتواند و بخواهد به تیم ملی کمک کند، من استقبال می‌کنم چون قلباً دوستش دارم و با هم ارتباط داریم. با اینکه از ایران دور بوده ولی یک ایرانی واقعی است.»

در ادامه مجری برنامه فوتبال برتر این پرسش را مطرح کرد که آیا این دعوت جدی است که قلعه‌نویی تاکید کرد که این صحبت را در تلویزیون انجام داده و روی حرفش خواهد ایستاد.

قلعه‌نویی حتی در ادامه مدعی شد که نظر مثبتی راجع به حضور افشین قطبی در تیم ملی امید هم داشته است: «از افشین قطبی دعوت می‌کنیم، اگر شرایطش باشد بیاید. من حتی به آقای کاشانی گفتم درنگ نکنید و آقای قطبی را برای تیم امید بیاورید. من اینجا باز هم از ایشان دعوت می‌کنم که اگر می‌خواهند بیایند و به تیم ملی کمک کنند.»

1997