عصبانیت آنچلوتی به خاطر از دست دادن امتیاز در لالیگا

عصبانیت آنچلوتی به خاطر از دست دادن امتیاز در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد که تساوی مقابل رایو وایکانو واقعا دردناک بود.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های رایو وایکانو و رئال مادرید از چهارچوب هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت، به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسیدند. خوسلو برای رئال گلزنی  کرد و همچنین دنی کارواخال در وقت های تلف شده از زمین بازی اخراج شد.

کارلو آنچلوتی راجع به این بازی گفت: "در نیمه اول، شروع بسیار خوبی داشتیم و در هنگام در اختیار داشتن توپ، خوب کار کردیم. توانستیم گل بزنیم، اما شانس زدن گل های بیشتر را داشتیم. تا زمان پنالتی، ما همه جوره عالی بودیم. بعد از پنالتی، بازی عوض شد. درگیری های زیادی در وسط زمین رخ داد که باعث شد سرعت بازی گرفته شود. می دانید که خلق موقعیت در چنین شرایطی، اصلاً کار آسانی نیست. ما سخت جنگیدیم و در نهایت به یک امتیاز رسیدیم. مشخص است که از نتیجه راضی نیستیم، اما در وضعیت خوبی قرار داریم. نباید تمرکز و آرامش را از دست بدهیم. از آن دست بازی هایی بود که ما دوست نداریم. پر از جنگ و درگیری و وقفه. باید این موضوع را بپذیریم، چون بعضی وقت ها، فوتبال اینگونه است."

4416