۲۷۰ دقیقه گل نزدن برای خانم گل

۲۷۰ دقیقه گل نزدن برای خانم گل

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان دیروز انجام شد و خاتون بم با ۳ گل پیکان را شکست داد. دیداری که باز هم زهرا قنبری نتوانست گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی به پایان رسید که باز هم زهرا قنبری مهاجم تیم فوتبال خاتون بم نتوانست برای این تیم گلزنی کند. اتفاقی که که برای زهرا قنبری کمی عجیب است. آخرین باری که قنبری در لیگ برتر گلزنی کرده مربوط به هفته نهم است که در برد ده گل خاتون مقابل فرا ایساتیس کران فارس ۲ گل زد و پس از آن موتور گلزنی اش خاموش شد.

قنبری در نیم فصل دوم در حالی که تیم خاتون در سه بازی ۱۳ گل زده است هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. این در حالی است که زهرا قنبری در نیم فصل اول در ۹ بازی ۱۲ گل زد و با اختلاف در صدر گلزنان بود اما حالا نگین زندی با ۱۲ و سارا دیدار با ۱۱ گل خود را به او رسانده اند. البته شاید یکی از دلایل کم گل زدن او مربوط به تغییر پست او‌ بعد از اتفاقاتی که برای خاتونی ها افتاد باشد.

زهرا قنبری در فصول دهم، یازدهم و چهاردهم خانم گل ایران شده است و در تلاش است با خانم گلی در این فصل به رکورد سارا قمی با چهار بار خانم گلی برسد. شاید گلزنی مقابل شهرداری سیرجان در هفته سیزدهم بتواند روند گل نزدن قنبری را از بین ببرد.

۶۰۰۱