زهرا قنبرى در گفت‌وگو با فوتبالی: تلاش می‌کنیم با صعود تیم ملی دل مردم را شاد کنیم

زهرا قنبرى در گفت‌وگو با فوتبالی: تلاش می‌کنیم با صعود تیم ملی دل مردم را شاد کنیم

پايگاه خبرى فوتبالى- كاپيتان تيم ملى فوتبال بانوان گفت: فوتبال قابل پيش بينى نيست و ما تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا نتيجه اى در شان تيم ملى بانوان بگيريم.

به گزارش فوتبالى، زهرا قنبرى كاپيتان تيم ملى بانوان در مصاحبه با "فوتبالى" درباره قرعه تيم ملى در دور دوم انتخابى المپيک گفت: ما در قرعه خيلى سختى قرار گرفتيم و تيم هايى كه با ما هم‌گروه هستند تيم‌هاى خيلى خوبى هستند و اين كار ما را سخت مى‌كند.

قنبرى درباره صعود از اين گروه گفت: متاسفانه چون فقط يک تيم از گروه صعود مى‌کند كار ما بسيار سخت است. در هر صورت ما بايد با شرايط خوبى چه از لحاظ جسمانى و چه از لحاظ فنى و متفاوت‌تر از دور اول به مسابقات برويم و بتوانيم از فرصت باقى مانده تا مسابقات به بهترين شكل استفاده كنيم. فوتبال قابل پيش بينى نيست و تمام تلاشمان را انجام مى‌دهيم تا نتيجه‌اى در شان تيم ملى بانوان بگيريم و چه بسا صعود هم كنيم و دل همه را شاد كنيم.

وى درباره تيم‌هاى همگروه ايران هم گفت: تا به حال مقابل استراليا بازى نكرده‌ام اما مقابل فيليپين و چين تايپه بارها بازى كرده‌ايم و فكر مي‌كنم نسبت به استراليا حريفان آسان‌ترى هستند اما هميشه گفته‌ام هيچ تيمى را نبايد دست كم گرفت.

وى در پايان ادامه داد: بازى كردن رو به روى اين تيم هاى بزرگ يك تجربه خيلى خوب است و ما بايد آنها را به خوبى آناليز كنيم تا مقابلشان سورپرايز نشويم.

٦٠٠١