نخستین واکنش گلزن ترین مهاجم فوتبال زنان به عدم حضور در لیست تیم ملی/ زهرا قنبری: مشکل شخصی دارم

نخستین واکنش گلزن ترین مهاجم فوتبال زنان به عدم حضور در لیست تیم ملی/ زهرا قنبری: مشکل شخصی دارم

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اعلام اسامی بازیکنان اعزامی به جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، زهرا قنبری به این لیست واکنش نشان و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان در قاره کهن در آستانه برگزاری است و 23 دختر منتخب مریم ایراندوست، تا ساعات آینده در خاک هندوستان فرود خواهند آمد.

اسامی بازیکنان منتخب 3 روز قبل توسط کادرفنی در پایان اردوی تیم ملی در کیش اعلام شد و در عین تعجب اهالی فن خبری از نام زهرا قنبری در لیست بلند کاروان ایران نبود.

کاپیتان سابق تیم ملی و گلزن ترین بازیکن لیگ چهاردهم تا پایان هفته هفتم، پیش از رقابت‌های این فصل و در زمان جدایی از تیم وچان کردستان با مصدومیتی از ناحیه زانو دست به گریبان بود و به دلیل طی کردن دوران نقاهت اردوهای تیم ملی را از دست داد.

قنبری پس از بهبودی کامل توسط مریم ایراندوست به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و رنگ و روی پست‌ و استوری‌های اینستاگرامی‌اش، خبر از حال خوب او درکنار کادرفنی و سایر بازیکنان می‌داد.

در فاصله سه اردو مانده به اعزام تیم ملی به کشور هند، مریم ایراندوست دست به دعوت از سارا قمی به عنوان کاپیتان سابق ایران زد و اظهار کرد که دعوت قمی صرفاً به دلیل تشکر از زحمات سالیان پیش او در تیم ملی و برگزاری یک دیدار خداحافظی است.

اما حضور بازیکن خوش نقش تیم هیأت فوتبال البرز در اردوهای بعدی تیم ملی مستمر شد تا اینکه سارا قمی در میان بازیکنان منتخب و مسافر به هند هم قرار گرفت.

زهرا قنبری که پس از اعلام اسامی بازیکنان ملی پوش واکنشی جز سکوت به عدم جای گیری نامش در لیست ایراندوست نداشت، لحظاتی قبل با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی‌اش از مشکلات شخصی‌ به عنوان مانعی برای حضور در جمع ملی پوشان یاد و برای تک تک اعضا آروزی موفقیت کرد.

حال مشخص نیست که کاپیتان خوش تکنیک تیم خاتون از حضور سارا قمی در اردوهای تیم ملی ناراحت شده که حاضر شده از حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال زنان در آسیا خوددداری کند یا با شناخت از اخلاق حرفه‌ای قنبری، مسئله دیگری در میان است؟

تنش و قهر بازیکنان از حضور دیگر افراد جدید الورود به اردوها، حاشیه تازه‌ای در میان دختران فوتبالیست نیست و پیش‌تر هم شائبه‌هایی مبنی بر ناراحتی زهرا خواجوی از حضور دروازه‌بان های جدید نظیر مریم یکتایی و خودداری از حضور در نوبت‌های بعدی اردو تیم ملی به گوش رسید.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در گروهG جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، انتخابی جام جهانی فوتبال زنان، با تیم های هند، چین و چین تایپه هم‌گروه است و از ساعت 17:30 روز 30 دی ماه به مصاف کشور میزبان خواهد رفت.

1377